Baby namen!

Tinkerbell; wat leuk Mik, voor zowel een jongen en meisje! Is ook helemaal mijn smaak!

Maar Britt en Lyn vind ik ook erg leuk!!! Haha zoveel leuke namen, en inderdaad ook bij mij veranderd het wel eens hihi.... op dit moment zijn het:

Jongensnamen:

Raf
Sep
Timme

Meisjesnamen:

Ike
Jikke
Jip

Zoals je kan zien, lijkt het allemaal een beetje op elkaar! Maar wie weet wordt het gewoon totaal wat anders ;-)

Oh Marieke, ik vind Jip echt een leuke naam!
De andere namen zijn niet echt voor mij. MAar wel leuk dat je originele namen zoekt!
Er zijn er ook zoveel!

Pfffff, namen zijn zooo moeilijk !
Voordat onze zoon geboren werd hadden we de meisjesnaam Jasmijn in gedachten.
Mijn vriend sprak mijn buik ook aan met die naam. Hij was ervan OVERTUIGD dat het
een meisje zou zijn. Ik trouwens niet..!
Toen bleek bij de pretecho dat we een jongetje zouden krijgen was dat voor hem een hele schok, haha ! De uiteindelijk jongensnaam is Joeri geworden. Op vele manieren te spellen (Yuri, Joery, Youri enz.) Andere jongensnamen die we verzonnen vonden we eigenlijk toch niet leuk genoeg... Meisjenamen hadden we nog een heleboel andere opties. Zelf vond ik Mila, Esmee, Yara en Tamar erg leuk.
Voor nu zijn we er eigenlijk nog niet echt mee bezig.....
Bij de 20 weken echo zal wel blijken watvoor naam we moeten gaan verzinnnen!
Groetjes Charly.

hoi hoi,

Ook wij zijn soms al bezig met namen. Denk er wel al over na, dat is toch logisch?? Hoewel het natuurlijk nog lang duurt voordat je er een vast kunt leggen, en je in die tijd nog 1000x van mening kunt veranderen (door de hormonen, haha)

Leuke meisjesnamen vind ik (op dit moment)

- Bente
- Maud
- Lieke (vindt m 'n man wat minder)
- Britt
- Noor (vindt m 'n man ook wat minder, zegt dat het gauw Noortje zal zijn)
- Gwen

Jongensnamen....

- Stijn (vind ik zelf wel leuk, maar m 'n collega heeft ook een zoontje met die naam)
- Stan of Sten
- Rens
- Jurre

We denken nog even door...
Groet, Moon

jongensnaam   hebben we al, zoeken alleen nog een 2e naam. en de meisjes naam dat wordt nog wat.... ik vind echt niks leuk! gr Debbie

Jongensnamen hebben wij ook al.
Wij vinden het leuk om onze ouders te vernoemen
Zo heet mijn schoonvader:
Willem Frederik
Hier willen we Rick van maken

Mijn vader heet Machiel.
Hier willen we Marc van maken

Mijn schoonmoeder heet Elisabeth Hendrina
Hier twijfelen we nog een beetje over, zelf vind ik Lisa heel mooi, maar mn schoonzus heeft ook al een dochtertje die zo heet.
Lisanne vinden we ook allebei wel leuk en dat past ook wel bij
Rosaline, zo heet mijn dochtertje, Met d'r doopnaam Cornelia (vernoemt naar mn moeder)

Alleen zijn we er nog niet uit welke van de jongensnamen het gaat worden haha.
Mijn schoonvader is al 2 keer vernoemt en mijn vader nog helemaal niet.
Maar wie weet veranderen de namen nog wel. We hebben nog zo lang de tijd om er over na te denk.

@moon, leuk de namen die jij hebt opgeschreven! Ook lekker makkelijk , nederlands en kort!!

Tja onze naam hadden we al heel snel in de relatie...gewoon eens over gehad en we hadden het ineens over dezelfde naam....was dus wel heel bijzonder...dus wordt het Mik (stiekem hopen we op een meisje, want dan is de naam nog stoerder ;-))

Terug
Bovenaan