baby nog zo beweeglijk de laatste weken

Hoi Dames!

Ik ben inmiddels bijna 39 weken, en mijn baby is nog steeds hyperactief. Mijn buik schuift regelmatig van links naar rechts en voel zijn voeten zo enorm hard schoppen, zelfs last van zijn knieen onder mijn borstbeen. Hebben jullie dit ook?

gr. Yvon

Hoi, hoi,

Wat herkenbaar! In mijn buik is het ook erg druk, je ziet de handjes en voetjes aan alle kanten bewegen.
Het hoofdje ons meissie ligt nog wel naar beneden, maar de rest beweegt alle kanten uit.
Het maakt met wel nieuwsgierig, hoe ziet deze drukte maker eruit???!! nog (officieel) 5 dagen wachten.....

Groetjes Gea 39 weken en 2 dagen zwanger van een druk meisje.

ik ben nog niet zo ver, 35,5 week. Maar heb nu ik verlof heb wel ineens een veel drukker kindje in mijn buik merk ik.
ze kan echt heel erg bewegen, veel meer dan toen ik nog werkte. Soms doet ze me ook wel wat pijn, dan komt er een beweging en dan is het echt even slikken. Maar het blijft zo bijzonder, dat ik er nog wel even van wil genieten.

Maar bij jullie is het al bijna zover!!

heej!

Gelukkig dat er nog iemand meer in "hetzelfde schuitje' zit.
Ze vroegen vorige week bij de VK of ik het 'nog' voelde bewegen, want dat schijnt minder te worden de laatste weken, nou bij mij dus totaal niet!
Het is zo hyperactief, soms wel de gehele dag door!
Is het bij j ou met tijden dat het druk is?
De mijne is nog maar een stukje ingedaald en die knieeen voel ik onder mijn borstbeen, en de voeten rechts (van boven gezien voor ons)

gr. Yvon

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Inderdaad, de kleintjes lijken steeds meer te gaan bewegen.
Ze vragen me bij elke ctg of ik nog wel genoeg voel...na de ctg zijn ze er bijna verbaast van hoeveel ze bewegen.
Kan er gelukkig nog steeds van genieten, maar af en toe is het echt pijnlijk!

Groetjes Bertine

Haha, volgens mij zijn de dec kindjes gewoon beweeglijker. Hier ook 1tje die erg druk is in de buik. Ik voel zelfs haar hoofdje af en toe tegen mijn blaas. Alles wat er op mijn buik ligt of er tegenaan drukt wordt resoluut weggeschopt of geduwd.

Hoi,
hier nog iemand met een beweeglijke baby.
ik vind het wel heel fijn want dan voel ik dat het allemaal ok is daar.
vandaag bij de gynacoloog geweest en die zei dat de kleine nu helemaal ingedaald is.
nog drie weken wachten en dan word alles beloond.
gr lisette

Grappig dat je dat zegt Elly, hier wordt ook flink teruggeduwd bij enige druk op mijn buik. Ik lees bijvoorbeeld graag een boek in bed, maar is best lastig lezen als dat boek de hele tijd open neer schommelt, haha.

Ook als ik met mijn Nintendo op mijn buik speel, wordt er flink naar uitgehaald.

Lekkere actievelingen allemaal dus!

Liefs, Lotte

Terug
Bovenaan