baby nog zo beweeglijk de laatste weken

Ik ben nog niet zo ver, vandaag   35 weken, maar sinds dat ik verlof heb (vorige week)  is de kleine een stuk actiever dan de weken hiervoor. Ik vind het ook wel prettig, geeft me het gevoel dat het ok is, ookal voelt het niet altijd even prettig. Vooral die voetjes tegen mijn ribben en onder mijn borstbeen zijn erg onprettig. Kindje is nog niet ingedaald en   ligt dus nog lekker hoog. Verder is het bij mij ook zo dat bij enige druk van buitenaf (buik tegen de tafel tijdens het eten of zo) er gelijk terug geduwd wordt.Sinds een paar dagen heeft mijn kleine ook af en toe de hik. Was nog niet eerder voorgekomen. Bij mijn eerste zwangerschap kwam dit veel voor. Koen had heel vaak de hik.

Groetjes sabine

leuk om te horen dat ik niet de enigste ben. Ik heb ook zo'n druktemakertje, ik denk soms wel eens dat die kleine via de buikwand gewoon naar buiten komt!

Wat een aardverschuivingen, soms schrik er ervan en verschiet dan van mijn plek......heek grappig.

ik geniet er nog lekker van, je weet maar nooit hoelang je nog hebt.....

gr mama van MD

35+4

Hallo meiden

Hier nog een met een ADHD baby ook doet ze aan kickboxen. Ons meisje
is dus ook lekker aanwezig. Zit je net rustig gaat die buik alle kanten op.
Weer een por tegen je ribben, mama die overeind schiet. Auw dat voelt niet
prettig, papa die meteen denkt van oei jee begint het nu al!! Nee schat ik krijg
weer een trap van ons dochtertje. Onze 4 jarig dochter die meteen tegen de
baby zegt dat ze mama geen pijn mag doen. Ach nog ff en dan moeten we
dat weer missen. Krijgen we de na weeen, niet iets om naar uit te kijken.
Maar wel met een baby in onze armen. En daar doen we het voor!!

Veel liefs Cindy

heej dames,

Vandaag weer zo`n dag, vanmiddag tussen 14.00 en 15.30u hield het maar niet op, ook nog harde buiken tussendoor en voorweeen in mijn benen.
Die trappen erbij van babylief wilde ik er wel even bij weghalen, ze waren even niet prettig.
Bij de link van mijn beebiesite kun je er zelfs filmpjes van bekijken, want ik ga dit toch stiekem missen denk ik!

xxx

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Ik weet zeker dat ik het ga missen. Mijn eerst was echt een stuk rustiger dan deze baby, maar toen ik bevallen was is het eerste dat mij opviel dat het zo stil was in mijn buik.........en nu moet ik extra genieten, want dit is mijn laatste keer.

gr mama van MD

Hier nog 1 hoor!
Ik dacht dat onze oudste toendertijd druk was, maar dit slaat echt alles!
Als ze zo blijft, belooft dat nog wat voor straks!
Ik heb er gigantisch veel buikpijn van, en dat is inderdaad nu bij de laatste loodjes niet echt prettig:S
Maar goed...nog maar even...en ik weet ook zeker dat ik het nog ga missen!

Liefs

hi,

Ze hebben het gewoon erg naar hun zin.
In het ziekenhuis begint de verpleging al weer te lachen als ik kom.
1 adhd-rtje is soms moeilijk te pakken te krijgen of te houden. En na gisteren helemaal....

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan