Baby-olie

A

Anoniem

Guest
Wel een toepasselijk vraagje eigenlijk als ik er zo over nadenk haha..
Maar goed nu even serieus.. wij gebruiken vaak baby-olie als glijmiddel. Kan dit eigenlijk kwaad op een of andere manier voor het sperma en daarmee de kans op een zwangerschap verkleinen. We willen vanaf volgende maand een poging gaan wagen..

Bedankt alsvast. Liefs Julia

Hoi,

als je zwanger wilt worden zal ik maar geen olie of glijmiddel gaan gebruiken!! zelfs spug is er niet goed voor!
ook wassen met een intiem zeep is niet goed, als je zwanger wilt worden!!

dat heeft allemaal met het baarmoeder slijm te maken.

liefs tamara
ronde 16 3e kindje

quote: tamara8 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2006 09:58:38'));

Hoi,

als je zwanger wilt worden zal ik maar geen olie of glijmiddel gaan gebruiken!! zelfs spug is er niet goed voor!
ook wassen met een intiem zeep is niet goed, als je zwanger wilt worden!!

dat heeft allemaal met het baarmoeder slijm te maken.

liefs tamara
ronde 16 3e kindje

Maar waarom mag je geen glijmiddel gebruiken? Als je toch n zaaddodend..en zo heel af en toe. Zo niet dan heb ik n probleem..moet t wel gebruiken (denk ik) Mijn vriend komt 1e keer heel snel en dan ben ik nog niet nat genoeg om al in mij te komen (ff heel personally, maarja)..dan zou ik nooit de 1e lading kunnen krijgen..

Waarom is spuug niet goed dan?? het is toch puur natuur?? ik bedoel daar zit verder geen rotzooi in toch??

Ik weet niet wat het doet aan sperma, maar spuug bevat wel... wat was het ook alweer? Enzymen ofzo? Dat maakt vast een begin met de spijsvertering. Het breekt geloof ik de eiwitten vast een deel af. Als dat kwaad kan voor sperma... Dan kan ik me er iets bij voorstellen.
Het is ook heel slecht om je lenzen in je mond te stoppen omdat het spuug in je ogen schade aan kan richten om precies dezelfde reden.

Ik wist het echt niet! ik had er ook nog nooit van gehoord!! bedankt voor je reactie! Em

Terug
Bovenaan