Baby-olie

volgens mijn gyn en huisarts mag je gewoon glijmidel gebruiken bijvoorbeeld van het merk sensilube!
zaaddodend glijmiddel natuurlijk niet...(duh!!) hahahahaah
maar idd geen spuug of babyolie of bodylotion e.d

liefs Wilma

idd wilma,
je kunt zelfs infecties krijgen en spuug breekt idd eiwitten af

Wat een nuttige reacties zeg! Poe moet me maar snel in 'niet-zaaddodend' glijmiddel gaan verdiepen.. Zonder glijmiddel zie ik mijn kansen namelijk wel erg toenemen..
Iemand een goede site?

Bedankt voor alle reacties tot nu toe...

quote: JuliaJerome reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2006 17:40:31'));

Wat een nuttige reacties zeg! Poe moet me maar snel in 'niet-zaaddodend' glijmiddel gaan verdiepen..  Met een  glijmiddel zie ik mijn kansen namelijk wel erg toenemen..
Iemand een goede site?

Bedankt voor alle reacties tot nu toe...

Nee toch? Dit kan niet waar zijn he. Ik heb echt nog nooit gehoord dat je spuug niet moet gebruiken als je zwanger wilt worden. Wij zitten  nu in ronde 7 en het is toch niet echt zo dat ik niet zwanger wordt  omdat wij een beetje spuug gebruiken? Ik voel me echt vreselijk dom... Zeker niet goed opgelet bij biologie vroeger.
Wie kan mij vertellen of dit echt zo is?
Heeft iemand verder advies over glijmiddel? Is gewoon vaseline ook oke?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groet van  muisje!

Jullie gebruiken spuug? Daar zitten inderdaad enzymen in om je voedsel vast klaar te maken om verteerd te worden. Dat wil je echt niet bij je sperma hebben hoor! Maar glijmiddel (uiteraard   niet de zaaddodende natuurlijk) is er niet voor niets, het werkt veel beter dan wat dan ook.

En anders moet je man/vriend gewoon wat geduldiger zijn en wachten tot jij er ook klaar voor bent. Dan kun je het helemaal zonder hulp

Ik heb het middel van Durex (play) en dat werkt prima.

Veel plezier!

Marian

Hello meiden!

Van de huisarts begreep ik dat glijmiddel op waterbasis (en zonder zaaddodend spul natuurlijk) gebruikt kan worden. Als je er maar niet de hele tube in één keer opsmeert natuurlijk.

Succes allemaal!

groetjes,
Tess

Terug
Bovenaan