baby onder (naast) de kerstboom!!

Ja, klinkt raar, maar ik heb vandaag de kerstspullen tevoorschijn gehaald!! Als ik binnen nu en een paar dagen ga bevallen, hebben we daar toch geen tijd meer voor volgende week, en anders wordt het wel heel erg laat.
Dus sinds vandaag staat de kerstboom in de kamer, voor het raam, naast de box! Da's een keer heel iets anders, een kindje krijgen rond de kerst. Het is wel een erg gezellig sfeertje zo!! Krijg je ook weer heel andere foto's straks als de baby er is!!

Wie heeft nog meer de kerst al een beetje in huis gehaald??

Liefs Hilma.

ps: Ja, je moet toch ook iets te doen hebben deze dagen????

Hee Hilma,
Hier staat ie nog niet, maar we mogen ook wel opschieten. Maar zoontje was zo hieperdepiep van de Sint, dat we even een weekje rust voor hem wilden. Dus dan maar een leuk klusje met papa in de kraamweek?
Ik vind het ook wel een hele knusse tijd om te bevallen.
Ons zoontje is van half november, en daar hebben we destijds zulke mooie foto's van gemaakt. Eerst al als pasgeborene op schoot bij Sinterklaas.
En rond de kerst in een bakje vol stro, gekleed in een katoenen luier, voor de kerstboom. Ons eigen kerstkindje...
Alleen oud en nieuw vond ik heel raar. B-tje saai, thuis in alle rust en door alle gebroken nachten hadden we zoveel moeite wakker te blijven... Om 10 uur lagen we te slapen op de bank, gelukkig werd de kleine nog net voor twaalf wakker voor de voeding, anders waren we zo door de jaarwisseling heen geslapen.
Nou ja, ik hoop wel dat we de kraamweek niet tijdens de feestdagen hebben, iets eerder zou toch wel leuk zijn!!
Kus Soela

Hoi hoi,

Ik heb de kerstboom dinsdag al gezet, eigelijk een beetje te vroeg naar mijn gevoel, want het hoort eigelijk niet om de kerst in huis te halen VOOR sinterklaas.
Maar... aangezien ik er ten volle van wil genieten en hem persé zelf wilde zetten, dacht ik mmm toch ff op tijd doen.
Ik vind het super gezellig, het maakt me gewoon super goedgezind...
Dus een uitzondering dit jaar MOET kunnen, toch?!

Liefs,
van ons...

Ik heb vandaag ook lekker de boom erin gezet....wij hebben voor het eerst een kunstboom (ik ben eindelijk overstag gegaan begin dit jaar en heb in de uitverkoop hem gekocht)....
Het enigste balen is dat de transformator er niet bij zat in de doos (tja wij hadden die doos in januari gewoon op zolder gemikt) en dus doen de lichtjes het niet.
Maar goed, mijn man is even naar het tuincentrum gegaan en die gaan maandag met de fabrikant contact opnemen en hopelijk hebben we dan in de loop van de week brandende lampjes in de boom......

Het ziet er in ieder geval al gezellig uit! Tja en die baby,van mij mag die komen!   Het grappige is dat ik bij elke avond bedenk: wat nou als de bevalling gauw begint, dan is dit de voorgaande avond........en dat terwijl het nog wel even kan duren.

gr mama van MD

Hoi iedereen,
ik kan dit jaar mijn kerstboom niet zetten omdat waar ik hem normaal zet de box nu staat.
wij hebben best een grote kerstboom dus kan ik hem op een ander plek niet kwijt.
ik heb de rest van mijn kersversiering wel gezet dus er hangt nu wel een kerstsfeertje in huis.
mijn dochter ashley vind dat ook helemaal geweldig.
vooral kerstboom versieren vind ze leuk en omdat dat bij ons dit jaar niet ging heeft ze bij oma mogen helpen.
van mij mag de baby nu komen want ik ben er helemaal klaar voor.
gr lisettte

hoi.

wat zijn wij dan erg.
kerst was hier half november al in huis, maar dat komt door mijn broertje, die geeft daar echt heel veel om, het is belangrijker dan wat dan ook, september begint hij al met zeuren en begint hij met aftellen, begin november is hij nog net te stoppen, maar zodra de intocht van sinterklaas is hangt hier al kerstverlichting, heel overdreven met dorpjes, 1001 soorten verlichting, slingers ect ect ect.
dan zou je denken dat mijn broertje heel jong is en daarom zo enthosiast, maar hij is al 18 hij is ook degene die het allemaal in huis haalt, en er jaarlijks honderden euro's aan besteed.( gelukkig haalt hij het zelf ook allemaal weer weg 7 januari ofzo)  zullen idd mooie foto's worden, nog paar nachtjes en kan mijn kindje dan echt bij de kerstboom fotograferen, samen met zijn dan 11 maanden oude neef, misschien leuk kerstkaartje?

xxx martine

Hoi,

Hier staat de boom sinds donderdag.
Ook ik dacht, heb niets te doen en straks geen tijd dus zet hem alvast neer.
Sinds gisteren heeft mijn vriend ook de verlichting verder in huis en buiten opgehangen.
Wel erg gezellig hoor en ons zoontje van 21 mnd vind het prachtig.

Groetjes Linda (40,2)

Manlief is momenteel met onze oudste op pad om een boom te halen. Ik mocht niet mee, omdat de boom anders niet in de auto zou passen (achterbank moet plat). Dus straks zijn wij ook in kerstsfeer!
Ik heb er dit jaar wel extra veel zin in, met lotus erbij. En ook Roos, die nu 2,5 is, beseft het. In winkels staat ze vol bewondering te kijken bij de kerstbomen.

Ben benieuwd of er nog exte kerstkindjes worden geboren hier!

Groetjes,
Gyöngy

Terug
Bovenaan