baby onder (naast) de kerstboom!!

He he!

Ik wil zo graag, maar ik krijg zelf de boom enz niet meer naar beneden, we hebben een hele grote, maar morgen komt mijn schoonmoeder en dan helpt ze me lekker mee!!

Altijd zo gezellig de kerst! En dan nu ook nog eens een kleintje op komst!
Spannend!!!

LIefs Patricia
37 wkn

Hey!

Hier nog eentje met al alles in kerstsfeer.
Had  5 december de boom uitgezocht en laten wegzetten en gisteren is m'n moeder 'm met haar vriend komen brengen. Had me een beetje verkeken op de hoogte en dus moets er nog een stuk vanaf .
Later is ze zelfs terug  gekomen om me te helpen met versieren!
Daar stond ze dan: 51 jaar met hoogtevrees mij te helpen met de lampjes en de ballen (want ik mocht  dat natuurlijk niet doen van haar) Wat een schatje he??
Heb nu wel meer rust nu dit klaar is. Ik hoop dat ze er dan is  ( uitgetelde datum is 2e kerstdag) dan hebben we inderdaad hele speciale babyfoto's

Ik wens jullie allemaal veel succes!!

Groetjes Juffie

Hoi hoi,

Vanmiddag ga ik toch ook maar de kerstboom opzetten.
Vanmorgen bij de gyn geweest en kreeg te horen dat ik me morgenvroeg om 7.15 uur
mag melden en dan wordt ingeleid. Ben eigenlijk pas 25 dec. uitgeteld dus had verwacht dat ik nog wel even tijd zou hebben voor de boom......maar loopt nu even anders....en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg...nu kunnen we Kerst onder de vroeg opgezette boom vieren met ons meissie erbij.

Wens jullie allemaal veel succes met de laatste loodjes en een fijne Kerst

Belinda

Vind het allemaal super gezellig, maar heb eigenlijk niet de puf om alles van zolder af te halen. Met oog op de hond en 3 katten  hebben wij al een paar jaar een ko\unstboom.  Daarnaast wordt het zo vol. Daar waar  de boom zou kunnen  staan moet de box komen. Heb nog wel een ander plekje maar dan ben ik bang dat de onze hond (van 55kg) hem om gaat lopen. Ik ben er dus nog niet uit of ik de boom ga zetten.
Aan de andere kant is onze zoon van ruim 2 super enthousiast als hij ergens een boom ziet en wil ik hem dat plezier ook niet onthouden. Dit is het eerste jaar dat hij het bewust meemaakt.  Denk dat ik mijn zus van de week maar vraag of ze nog ideeen heeft en of  ze me wil komen helpen. Zij heeft alles al in de kerstsfeer.

Hier ook de kerstboom klaar sinds zondag. We hebben ook een kunstboom. Onze zoon vindt het geweldig. Hij moet alleen nog even opletten met het er langs heen sjeesen.

Ik moest en zou de boom klaar hebben. Volgende week krijg ik een keizersnee en dan kom ik er echt niet meer aan toe.

Zo heb ik nog een paar klusjes: violen buiten in de tuin in de bakken en ramen zemen en gordijnen wassen. De auto moet ook nog door de wasstraat. Errug hè?? Ik heb erg last van nesteldrang momenteel.

En het ergste is dat ik gewoon bijna niets meer kan zonder pijn.

Misschien maar goed dat ik straks een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven. Dan kom ik tot rust.....

Fijne kerstdagen alvast!!

Groetjes,
Rosanne

Nou, hier staat ie dan ook. Gisteren opgezet door mijn man, geholpen door ons zoontje.
Ik heb me nergens mee bemoeid, maar ga straks toch even wat ballen verhangen...
Wij hadden er ook weinig ruimte voor. Uiteindelijk hebben we besloten om de box nog niet neer te zetten. Voorlopig is baby er nog niet( al was dat wel eens tijd..) en over drie weken is het alweer oud en nieuw. Die korte tijd kunnen we nog wel zonder box, maar we hebben dan ook geen honden of katten.
Dus nu is ook dat klusje gedaan, tijd voor de baby!!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan