Baby op eigen kamer laten slapen?

Mijn dochter  heeft 8 weken bij ons op de kamer geslapen in een wiegje. Dit omdat wij beneden slapen en zij boven en ik geen zin had om elke voeding het huis door te lopen. Echter hoorde ik alles en toen het aantal voedingen afnam (bv) is ze naar boven gegaan. Met babyfoon prima te doen!

Wij hebben onze zoon met 8 weken op z'n eigen kamertje gelegd. We zijn er allemaal beter door gaan slapen. 
Ik zou het gewoon doen. Je bent zo beneden en hij krijgt er echt niks van als hij een minuutje huilt voordat jij er bent.

Onze dochter lag meteen de 2e week snachts op haar eigen kamer. Ik sliep er zelf niet van als ze bij ons lag. Dit ging prima. Ik zou het gewoon proberen! Met een goede babyfoon is er geen probleem lijkt me!

Ik zou het ook gewoon proberen. En desnoods het ledikant op jullie kamer zetten als dat past?
bij ons heeft ze nooit in een wiegje gelegen maar gewoon het ledikant bij ons neergezet. 
(En toen werd de babykamer stiekem ineens weer de was-kamer ;-))

Mijn zoontje heb ik met 6 weken naar zn kamertje  gedaan. Wij sliepen  zo slecht en hij zelf ook en hij  sliep op zn eigen  kamer veel beter.
Dus dit is ook bij jou het geval dus waarom niet ?. Ik zou het gewoon  proberen? als je kleintje zn rust daar wel vind. En je een goed werkende baby Phone  hebt evt met camera dat je niet  voor elk geluidje 2 verdiepingen  naar beneden moet?

Terug
Bovenaan