baby op jullie slaapkamer?

Wij hebben het niet gedaan,wij hebben naomy van dag dat ze thuis was eigen kamer eigen bedje,overdag ook eigen bedje niet in de box of zo,werd sn8 al steeds wakker van elk geluidje je slaapt al zo licht en als je je kindje op je kamer heb kun je beter niet slapen denk ik omdat je dan nog meer hoort en wakker van word en je heb zelf ook je rust nodig   maar ieder zijn eigen en je moet doen wat je fijn vind:d

Ik heb altijd geroepen een kind hoort in zijn eigen bed op zijn eigen kamer. Totdat onze dochter geboren werd. Ze heeft 5 maanden naast mijn bed gestaan in een wiegje. Ik vond het doodeng om ze op haar eigen kamer te leggen. Daar sliep ik heel onrustig van. Ik vond het juist prettig om haar 's nachts te horen. En met de bv was het erg makkelijk. Nu de tweede op komst is is mijn voornemen om deze ook op onze slaapkamer te leggen. We zien wel voor hoelang. Mijn ervaring is in ieder geval heel positief. Ik heb ook weleens begrepen dat het beter is voor het kindje.
Maar ieder zijn eigen beslissing hierin. Je moet echt doen wat jezelf prettig vindt.

Mij ons gaat de kleine met een op de eigen kamer slapen.
Een wiegje past bij ons haast niet op de slaapkamer er bij.
De eerste heeft ook vanaf het begin op z'n eigen kamer geslapen heb dit niet als een nadeel gezien.
Maar iedereen moet doen waar die zich zelf het prettigst bij voeld, dus doe wat je hart je in geeft dan komt het wel goed.

Groetjes Plat

hey hey

bij mijn dochter heeft ze de 1e paar dagen bij ons in de kinderwagen gelegen... daarna is ze snel naar haar eigen kamer gegaan! ik hoorde echt alles en sliep dus slecht.. en bij deze beeb gaan we het weer net zo doen

Hoi hoi!
Bij ons komt er straks ook een wiegje op de slaapkamer te staan. Bij mijn zoontje hebben we dat niet gedaan, maar nu slapen wij op zolder en de kids dus een verdieping lager. Voor de nachtvoedingen vind ik het wel prettig als de baby bij ons slaapt en we dus niet naar beneden hoeven. Heel lui dus...

Hopelijk slapen we zelf ook/wel...

Hi!
Ons kindje komt ook bij ons op de slaapkamer te liggen omdat wij een 2kamerappartement hebben. Er is dus simpelweg geen apart kamertje voor onze baby beschikbaar. Mochten we gaan verhuizen in de toekomst, mogelijk begin 2010, dan krijgt ons kindje wel een eigen slaapkamer.
Het lijkt me in de eerste week/ weken ook wel fijn om je kindje zo dicht bij je te hebben. Zeker omdat dit ons 1e kindje is en dus nog moeten wennen aan het feit dat we met zijn drieën zijn straks. Kan  wennen 's nachts zonder uit bed te hoeven stappen toch even gluren naar onze kleine ;)

Groet,
Amber

wij hebben een wiegje te leen gekregen, om de kleine straks bij nos op de kamer te laten slapen.. en als het niet bevalt kan hij/zij zo op zijn/haar eigen kamertje..
maar zo hoeven we geen geld uit te geven aan een wiegje.. en kan de kleine toch bij ons op de kamer..
groetjes femster

Terug
Bovenaan