Baby op komst! Duowagen?

Hoi,
Ik had de jongste altijd op mijn buik hangen de middelste in de buggy en de oudste er naast, is ook een optie!
Ik vond een draagzak echt ideaal, maar het ligt er ook aan hoeveel je het gebruikt, loop je elke dag een heel eind dan is het wel gemakkelijk misschien!

Nog een fijne zwangerschap gewenst, je kunt hier altijd meekletsen hoor!

Gr MJ

Wij hebben ooit een rugdrager gekregen (draagzak voor op je rug), dit kan pas als het kind wat groter is. We vonden het helemaal niks, want na een kilometer ben je al helemaal moe omdat het zo zwaar is! Die dingen zijn zelf ook niet echt licht namelijk. Onze oudste is bijna 22 maanden en de jongste bijna een maand, ik ga een kiddyboard aan de kinderwagen doen (en ontdekken of ze daar op wil staan, haha). Als de jongste dan groot genoeg is om in de buggy te kunnen zitten nemen we een duowagen waarbij ze achter elkaar zitten. Ik kies voor achter elkaar omdat je anders met zo'n brede wagen in de meeste winkels niet door het gangpad past, ook het openbaar vervoer kom je niet in. Misschien een overweging?

hoi hoi...ik zat daar eerst ook over te denken over een duo wagen,maar via marktplaats heb ik gisteren ook een stoeltje gekocht voor op de kinderwagen...ideaal.we hebben hem vandaag natuurlijk ff gebruikt.voor 17,50 had ik er 1.groetjes,karin

Ik zeg doen!
Tussen mijn oudste 2 zit ook precies 2,5 jaar, had geen duowagen en miste die enorm.De langere wandelingetjes konden niet meer, nu weer 2 kleintjes erbij van 4 maanden en bijna 2 jaar, dus over 2 mmandjes als de jongste uit de reiswieg van de kinderwagen is gegroeid komt er een tweelingbuggy.En ik zou het sowieso doen als je op Marktplaats je droomwagen ziet staan voor een schappelijk prijsje!!Mocht je hem uiteindelijk maar 1 jaar gebruiken, zet je hem toch gewoon weer op Marktplaats?
Succes met je keuze!
Groetjes Roos.

Ik zeg ook absoluut DOEN!!
Onze dochter word in februari 2 en afgelopen 2 december is ons tweede kindje geboren. Ik heb ook een duowagen en ik ben er zoooooooooooo blij mee.
Ik wandel ook veel dus dan kan de oudste ook lekker zitten. Ook in de stad is het ideaal, want zo hoef je niet de hele tijd je kind in de gaten te houden. Ik heb ook een stoeltje voor op de kinderwagen, maar dit is niet handig voor lange wandelingen. Je kind zit er dan niet zo lekker bij voor een hele tijd.
Echt ik ben zo blij met mijn wagen!!! Ik gebruik hem bijna dagelijks!

Succes en geniet van je zwangerschap!

Liefs Trudi

Hier een mama van 4 kindjes die enorm blij is geweest met haar duowagen. Ik heb 'm toch nog veel gebruikt. Zou niet zonder gekund hebben.
En inderdaad: als hij doelloos in de garage staat, is ie zo op marktplaats gezet, toch?

Terug
Bovenaan