Oke, misschien moet ik horen dat andere mensen dit ook hebben en anders tips hoe ik het anders kan doen haha.
Ik heb nu een zoontje van 2,5 jaar en een baby van 12 weken.
Maar mijn zoontje kijkt nu sinds komst van de kleine wel veel meer tv....
En soms word ik er gek van!
Het weer werkt natuurlijk ook niet mee. Of super koud en veel wind, of regen
In de ochtend lukt het meestal nog om geen tv aan te doen en kan hij nog lekker spelen maar na 12uur mag hij dan wel kijken eventueel.
Na de middag als hij wakker word, mocht hij altijd even bijkomen ff netflix en gingen we vaak weg. Maar met de komst van de kleine zit je vaak aan voeden of met slaapjes bezig. Dat hij onbewust veel tv kijkt.
Als de kleine slaapt probeer ik wel altijd even de kleuren/verven/ bakken/spelen..(als droog is gaan we nog wel eens naar buiten met de kleine op de camera) maar vaak nu een half uur heeft hij het wel gehad en wil hij weer tv... en geef er ook wel aan toe want continue vermaken vind ik ook vermoeiend
Soms kan ik het loslaten,maar kan me er ook aan ergen.
Iemand tips om het anders aan te pakken.
Of laat horen dat anderen dit ook wel doen (voel ik me ook weer beetje beter haha)
Ik heb nu een zoontje van 2,5 jaar en een baby van 12 weken.
Maar mijn zoontje kijkt nu sinds komst van de kleine wel veel meer tv....
En soms word ik er gek van!
Het weer werkt natuurlijk ook niet mee. Of super koud en veel wind, of regen
In de ochtend lukt het meestal nog om geen tv aan te doen en kan hij nog lekker spelen maar na 12uur mag hij dan wel kijken eventueel.
Na de middag als hij wakker word, mocht hij altijd even bijkomen ff netflix en gingen we vaak weg. Maar met de komst van de kleine zit je vaak aan voeden of met slaapjes bezig. Dat hij onbewust veel tv kijkt.
Als de kleine slaapt probeer ik wel altijd even de kleuren/verven/ bakken/spelen..(als droog is gaan we nog wel eens naar buiten met de kleine op de camera) maar vaak nu een half uur heeft hij het wel gehad en wil hij weer tv... en geef er ook wel aan toe want continue vermaken vind ik ook vermoeiend
Soms kan ik het loslaten,maar kan me er ook aan ergen.
Iemand tips om het anders aan te pakken.
Of laat horen dat anderen dit ook wel doen (voel ik me ook weer beetje beter haha)