[quote quote=10353578]Het gekke is dat toen het er de vorige 2x na 24-28 uur uit kwam het juist super dun en heel veel was. Dus dan lijkt her niet “vast” te zitten maar het komt er ook niet uit en hij heeft er wel last van. Thermometer gebruiken we nog regelmatig om te temperaturen maar dat heeft geen effect. Olie klinkt inderdaad een beetje spannend maar zal het in overweging nemen ☺️ Gebruikte je olijfolie of andere? En op advies of op eigen initiatief?[/quote]
Bij ons was die olie een tip van de kraamverzorgster (had haar nog geappt met deze vraag). Ik gebruikte olijfolie, maar echt heeeel weinig hoor!
JBPM voegden wij trouwens later toe aan de voeding vanwege het spugen, maar ook hier poepte hij leek het juist wat beter met de JBPM (ook al was ik ook bang dat het juist zou verstoppen). Dus is wel het proberen waard misschien. Anders als het echt niet gaat en hij veel last houdt idd de huisarts, die geven dan waarschijnlijk een laxeermiddeltje (hebben wij toen ook gekregen, maar nooit gebruikt, vond ik zelf toen toch wat minder fijn idee mijn zoontje van toen 4 weken ofzo te geven).