Baby pyama maat 50/56

A

Anoniem

Guest
Wie weet waar ze baby pyamas verkopen, en dan een broekje en apart een shirtje? Ik heb er laatst bij het kruidvat een paar gekocht, maar dat is daar dan gewoon een eenmalige inkoop. Tips zijn welkom! Gaat om maat 50/56.

Bij de prenatal hebben ze maat 50/56 pyamaatjes met losse broek en shirtje.
Bij de meeste zitten er voetjes aan de broek vast, ze zijn er ook wel zonder.

groetjes,
Marije

Waarom zou je speciale baby pyjama's kopen. De kleintjes slapen nog zoveel dat ze in hun eigen kleding slapen. Zo hoef je ze niet elke keer aan en uit te kleden.

gr Daan

Ik wist niet dat baby's pyjama's aan hebben? Ik vind alle 50/56 kleertjes wel comfortabel eruit zien (joggingbroekjes met longsleeves, iig lekker zachte stofjes) en denk dat ik de baby niet apart een pyjama aan ga doen als hij/zij moet slapen (ja misschien 's nachts een broekje met sokjes eraan vast).

Wat ik me overigens wel afvraag is vanaf wanneer baby's een slaapzak aan krijgen? Is dit al meteen of pas later. Ik zie ze eigenlijk ook pas vanaf maat 62 (v.a. 2/3 maand).

Het gaat me inderdaad echt om de nacht, overdag slaapt het wel in zijn/haar kleertjes. Een vriendin van me adviseerde om een apart broekje en shirt te doen omdat je dan niet een heel pakje uit hoeft te doen als er een ongelukje is. Die van het kruidvat waren ook echt voor de nacht met schaapjes enzo erop.

Ik heb ze toen voor mijn zoontje ook bij de prenatal gehaald en ga ze nu weer gebruiken. Zelf vond ik dat een stuk handiger als boxpakjes.

Hoi hoi

Ik had ook 2 pyama's in 50/56 en die heeft thijs niet 1 x aangehad. Het is gewoon niet zo praktisch om je kleintje s avonds nog helemaal om te kleden. De kleertjes die hij overdag aan heeft zijn net zo comfortabel als een pyama.
Als ik jou was zou ik er eerst 1 in huis halen en kijken hoe het loopt voordat je straks een paar pyama's hebt die je ongedragen kan opbergen. (net als ik heb kunnen doen hihi)

Groetjes Jessy

Pyjama's heb je in die maat nog niet echt nodig... Zijn ze nog wat te klein voor. Wij hadden bij Mette erg veel zachte kleertjes. Daar slapen ze ook in. Maar als je het wil en dus aan het omkleden gaat: Hema, Prenatal enz enz.

gr.Ing

Terug
Bovenaan