Baby pyama maat 50/56

Hoi

Mijn kindjes hebben ook voor de nacht altijd een pyama aangehad, ik kocht ze inderdaad bij kruidvat of hema of gebruikte een pakje wat ik niet mooi vond als pyama.

Ik vind het lekker om als de kids in bad geweest zijn een pyama aan te geven en z ie zo als ze ergens de hele dag in hebben gelegen mag het voor de nacht wel iets schoons zijn.
Er zijn zeker in het begin nogal veel mensen die je kindje aanraken of ze knoeien melk dus ik vind een pyama voor de ancht echt niet gek.
Ik heb er nog twee liggen van het kruidvat wil ze best naar je opsturen als je de verzendkosten betaald.

Groetjes Marielle

Dat klopt inderdaad wel. 1 setje per dag red je het zeker niet mee. Is altijd wel vies. Maargoed onze kleertjes waren allemaal erg zacht en lekker draagbaar dus konden zowel voor pyjama als dagpakje door. Overdag in een pyjama leggen vond ik dan weer een stom gezicht dus vandaar dat we veel zachte broekjes en shirtjes hadden maar geen specifieke pyjama's.

gr.Ing

ik heb laatst 2 pyama's gekocht voor een meisje maat 50 56 voor 1,99 euro bij de zeeman, wit met glitter rose bloemen en de andere wit met roze strepen, de mouwen waren met een kartel randje echt zo lief.

gr martina

Wij deden de oudsten altijd in de avond in bad, wel zo relaxed... en zeker nu de oudste inmiddels naar school gaat zal deze 3e spruit hoogstwaarschijnlijk in de avond in bad gaan. Dan deden wij ook een pyamaatje aan hoor, lekker fris uit bad in een pyama, nog even voeden en op bed.
Als een setje kleding nog net in de middag verschoont was na een spuugpartij of spuitluier en er stond die avond geen badje gepland (ivm eczeem huidjes hier hooguit om de dag in bad, andere dagen even een lap erover) dan gingen ze ook wel in de kleertjes in de bed als dat gewoon lekker zacht spul was (of even pyamabroekje onder het truitje van de dag).

groetjes,
Marije

Kijk maar eens op www.hema.nl daar hebben ze leuke pyjamaatjes en leuke broekjes/overslaghemdjes in kleine maatjes ik heb daar alles besteld, hebben ze ook meer dan hier in de winkel bij Hema, ik moet nog wel wat shirtjes hebben, maar zal ook wel het een en ander krijgen straks verwacht ik!!!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan