Baby pyjama

Hier ook onderdeel van het bedritueel. Zoontje is 9 maanden en heeft toen hij geboren was (juni) de eerste weken geziejn de warmte alleen in een romper geslapen. Zodra het kon meteen pyjama aangetrokken. Ook al vindt hij aan en uitkleden niet leuk, de pyjama gaat toch echt elke avond aan

Vanaf 3 maanden trek ik onze zoon 's avonds een pyjama en winterslaapzak aan, ook als onderdeel van het avondritueel. Overdag slaapt hij in z'n normale kleren (zonder broek) in een slaapzak zonder mouwen. 

Ik doe mijn dochter sinds dat ze 2 maanden is een pyjama aan snachts. Gewoon omdat ik het zelf fijn vind en bij de nacht vind horen. Ze vind 't dan ook helemaal niet erg om omgekleed te worden, ze vind 't juist altijd gezellig op 't aankleedkussen. Daaroverheen komt een slaapzak.
En overdag krijgt ze over haar kleertjes een slaapzak aan, als onderdeel van het ritueel.

Ik doe mijn zoontje ook elke dag een pyjama aan. Niet omdat hij vies is, maar vind het toch iets fijner. Hoort bij ons ook bij het bedritueel. Lekker insmeren of masseren, pyjama aan, flesje en naar bed.
Als hij al slaapt laat ik hem wel lekker in zn kleertjes slapen. 

Terug
Bovenaan