Baby schreeuwt in de auto

<p>Hi,</p><p>Heb 'n hele lieve zoontje van 11 maanden tot dat hij in de auto zit dan blaast hij het op krijsen/huilen.</p><p>Ik zit zelf naast hem en me vriend rijd de auto, speentjes helpen niet, speelgoed, drinken/eten  ook niet.</p><p>Zelfs even 10min rijden is al een drama, en nee slapen doet die amper in de auto. Jas trek ik ook uit heb bijna van alles geprobeerd en de auto stoel is goedgekeurd.. ik ben radeloos iemand ?!</p>

Heeft hij dat altijd al gedaan of is het sinds pas?
Zit je er altijd naast, vanaf baby aan al? Of doe je dat sinds hij nu zo overstuur raakt?
Blijft hij lang huilen? Wat gebeurt er bv. als je een uur moet rijden?
En doet hij het ook bij iemand anders in de auto?
Zomaar wat vragen om wat meer duidelijkheid over de situatie te krijgen.. ;)

Hij doet dat sinds hij 4/5 maanden is daarvoor waren we altijd samen veel op pad. Sindsdien ga ik niet meer zo veel naar buiten met de auto denk 2x in de week om boodschappen te doen.
Ik zit altijd al naast hem omdat me vriend altijd auto rijd.
Een auto rit van een uur doen we zelden, meestal is het maar 10min of 20min rijden. 
Ik word er zo moedeloos van dat ik niet eens meer weg durf te gaan.

Pfoe lastig! Hier vinden mijn kinderen auto rijden juist fijn en leuk en gezellig en vallen ze vaak in slaap in de auto. 
Mijn nichtje vond autorijden als baby ook vreselijk (in de maxi cosi) en dat was over toen ze een spiegel ophingen, zo konden ze haar zien vanaf de bestuurdersstoel en voelde zij zich minder opgesloten ofzo. Ik heb hier ook zo'n spiegel en ben er echt blij mee. Mijn dochter heeft dikke lol als ze zichzelf ziet in die spiegel. Maar je kindje zit niet meer in de maxi cosi denk ik?
Tja, toch elke week maar 1 of 2 kleine ritjes blijven doen denk ik.. je kan autorijden ook niet vermijden, soms is het niet anders. En als je autorijden gaat vermijden, 'went' je kindje er nooit aan. Hopelijk gaat het beter als hij ouder wordt.
En ernaast zitten hoeft toch niet perse? Heb ik nooit gedaan. Ik en mijn man voorin en de kinderen achterin. Al denk ik niet dat het voor het huilen iets uit maakt...

Ja, ik vind het ook lastig...
Ik zal maar wat vaker met de auto weg gaan met hem ipv van vermijden..
En hij zit in een normale autostoel..
Misschien kijk ik wel voor een ander auto stoel hopelijk helpt dat.

Kan zo'n jong kindje niet ook wagenziek worden? Heb er geen ervaring mee maar lijkt me dat autorijden dan geen pretje is. Hoeft niet direct tot overgeven toe te zijn maar als hij misselijk wordt is ook vervelend. Weet niet of die polsbandjes zo jong al mogen maar misschien zou je die eens kunnen proberen anders? 

Terug
Bovenaan