Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jeetje wat vervelend! Lijkt mij niet leuk om dan de auto te pakken. Zit je kindje achteruit of vooruit in de auto? Misschien dat dat een verschil kan maken?
Bij ons hielp het om de radio aan te doen als de kleine ging huilen, dan was hij binnen no time weer stil. Ondertussen is hij 2.5jr en vraagt regelmatig in de auto of de radio aan mag
Hier ook zo'n drama queen in de auto.. Heb er helaas ook geen tips voor. De ene dag gaat het beter dan de andere maar vaak als ze de auto deur open ziet gaan en het stoeltje ziet klamt ze zich al krijsend aan me vast. Geen idee waarom het zo verschrikkelijk is
Wellicht inderdaad last van wagenziek?
Hoorde van mijn moeder dat mijn broer dit ook later heeft 'ontwikkeld' en als baby nog nergens last van had.
Volgens mij kun je hier iid een polsbandje voor halen(als dit al mag) of anders van die pilletjes?
Lastig hoor. Ons zoontje is nu 7 maanden en werd voorheen zelfs hysterisch in de auto. Sinds we een spiegel hebben hangen is er niets meer aan de hand en slaapt hij al voordat we t weten. Hopelijk gaat dat bij jullie ook snel zo zijn want weet idd hoe verschrikkelijk het is als je kindje alleen maar schreeuwt in de auto ...