Baby shoppen :-)

Vandaag zijn we naar Babypark geweest om ons voor het eerst te oriënteren op wat we straks allemaal nodig denken hebben. Pffft, wat een hoop en wat een hoop onzin is er te koop! Hahaha, het was een leuke ervaring en we hebben dit gezellige zaterdagmiddaguitje gedeeld met mijn schoonmoeder. Ze vond het enorm leuk en straalde helemaal.

Vandaag hebben we nog niets gekocht, maar we hebben al een aardig wensenlijstje... Zijn jullie ook al aan het nadenken over de babykamer, kinderwagen etc.?

Verder gaat het allemaal goed, nog steeds geen echte grote kwaaltjes. Gisteren had ik voor het eerst een moment waarop ik dacht te moeten overgeven, maar uiteindelijk kwam er niets uit. Waar is wel last van heb is: lucht! Ik denk dat dit komt omdat de darmen opnieuw worden gerangschikt? Herkennen jullie dit?

Verder heb ik voor mezelf een paar goede loopschoenen gekocht (sketchers) en daar ga ik denk ik nog veel plezier aan beleven tijdens deze zwangerschap. Ook heb ik een aantal leuke 'open' vesten gekocht in de 'Sale', want aankomende winter krijg ik denk ik niets goed dicht over die bolle buik.

Volgende week donderdag krijgen we weer een echo (voor de combinatietest), hopelijk is alles in orde.

Groetjes,

Elise






 
Ik ben al heel druk met spullen zoeken en verzamelen. Ga alleen het nodige kopen of ik moet iets echt willen hebben zoals een draagdoek.
Verder heb ik ook al veel spullen gekregen of krijg ik nog van mensen die het nog hebben staan. Ideaal!

Vermoeidheid, slecht slapen en hoofdpijn zijn op dit moment mn klachten. Van mn darmen heb ik last door moeilijk naar de wc te kunnen.

Ik draag nu al een aantal dagen zwangerschapsbroeken. Wat een opluchting. Zit echt fijn en mn spijkerbroeken echt niet. Verder heb ik ook wat leuke shirts en vesten via via verzameld. Koop nu aan kleding alleen iets als ik het echt nodig heb.

Spannend!! Hoop ook dat het een goede uitslag is voor je.
 
Wij zijn laatst ook naar babypark geweest, maar ook babydump.
Hebben zelfs al wat kinderwagens uitgeprobeerd. Wij hebben tot nu toe nog niks gekocht.. ja wat knuffeltjes.

haha ik zit ook al aan de zwangerschapsbroeken! Kan het idd niet meer houden in mn eigen broeken...

succes met de echo volgende week!
xx
 
Terug
Bovenaan