<p>HELP. Het kan dus nog erger.</p><p>Dacht ik dat ik met mijn handen in het haar zat dat mijn dochter totaal niet wil slapen overdag, nu zijn de nachten ook het probleem. </p><p>We doen het nog steeds hetzelfde maar het duurt 3 uur voordat ze in slaapt en daarna wordt ze elk half uur huilend wakker (doodvermoeiend) ze slaapt dus overdag ook niet dus ze komt echt misschien aan drie uurtjes per etmaal. Dit is al een week zo.. </p><p>Ze is bijna 5 maanden en we zijn begonnen met hapjes. Ik was zo blij dat de nachten eindelijk beter gingen en dat ze doorsliep van 23u tot 6u maar nu slaapt ze van 23u tot 3u onderbroken en daarna niet meer. </p><p>Als dit een sprongetje / regressie is vind ik het wel extreem. Zo lees ik dat nergens. Ze is al compleet onderzocht door kinderarts omdat ze gigantisch veel huilt. Enige wat we met 12 weken hebben kunnen achterhalen is de koemelkallergie. Ze krijgt nu nutramigen.</p><p>Maar ze sliep altijd al extreem weinig dus dat dit misschien nog extremer is door een sprong? Hoop in ieder geval dat dit snel voorbij is want zit er echt al helemaal door. </p><p>Heb gelukkig wel thuiszorg ivm de blijvende onrust ondanks 2x ziekenhuis opname.</p>