Baby slaapt helemaal niet meer, zowel overdag als 's nachts..

Huis doorlaten meten op evt aardstralen? Klinkt zweverig maar ik ken iemand die een pony had, voor de reguliere dierenarts was t inslapen, bleek er een aardstraal bij zn voerbak te zijn. Die is vervangen en t dier leeft nog steeds en eet weer. Miss een rare vergelijking maar je weet nooit. Bedje miss in een andere hoek zetten. Suc6

Die aardstralen zou maar zo kunnen. Onze oude buurman heeft zo'n kastje laten plaatsen omdat hij ook niet kon slapen. Had te maken met aardstralen.
Alleen heb ik er zelf geen last van. Ben wel een lastige slaper maar momenteel kan ik altijd wel slapen. Vannacht was het 1.u56 dus nog vroeger (gewoon helemaal nacht)
Uit het ziekenhuis is niet echt veel gekomen. Meer dat ze misschien weinig slaap nodig heeft. Nog wel gehad over slaapmedicatie maar kinderarts wil daat niet aan beginnen. Het slapen wat ze doet is ook heel onrustig. Er kijkt ook iemand mee met ons, twee dagen per week en we maken opnames die we bespreken. 
Nu slaapt ze trouwens in de draagzak (wakker vanaf 2 uur vannacht en nu is het 13u) maar meestal niet langer dan een half uurtje.

Geen tips maar wil je even een hart onder de riem steken! Jullie doen het geweldig, wat zijn jullie doorzetters! wat moet dat loodzwaar zijn. Hopelijk vinden jullie snel iets om dit te doorbreken! Heel veel sterkte en liefde gewenst ??

Terug
Bovenaan