Baby slaapt niet, gouden tip gezocht!

Als je volgende week weer moet gaan werken dan zou ik het vooral los laten. Want ritme gaat dan toch weer over zijn kop. Dus nu een ritme verkrijgen binnen een week klinkt ideaal, maar daarna moet hij weer in een ritme zien te komen. Vooral altijd zelfde slaapritueel aanhouden en op tijd in bed leggen. Het boek: zo krijg je een blije baby van stephanie lamoe vond ik zelf een goed boek met uitleg en tips. Sterkte

Ik kan het woord niet meer horen, maar het is een fase... Faaaaaaaase! Collega’s gooien me er dood mee, maar wat heb je er aan ??? Je moet er ‘even’ doorheen, niet leuk, vermoeiend, om moedeloos van te worden... Hier was het na de 2e vaccinatie ook geen lolletje, maar geef het een paar dagen.
Dat boek van Stephanie Lampe is oké, maar lees het niet als het ff niet zo lekker gaat. Je schiet er spontaan van in een postnatale depressie als je een soort van iets labielig bent. Staan leuke schemaatjes in, maar om je kleintje nou in zo’n schema te wurmen als het daar gewoon even geen zin in heeft... 
Wij houden hier ons eigen ritme aan! Geen ritme is ook een ritme ;-) 

Terug
Bovenaan