<p>Hallo allemaal,</p><p>Onze zoon is zes weken en slaapt slecht overdag. Savonds en snachts gaat het goed, maar soms heb ik het idee dat hij dan simpelweg oververmoeid is en daarom op die tijden goed slaapt.</p><p>Na de fles van rond de 7.00/8.00/9.00 uur (ik voed op verzoek, dus elke keer anders) gaat het 'mis'. Wat ik ook doe, alles is fout. Hij begint eigenlijk meteen na de fles te huilen. Ik heb al geprobeerd hem even in de wipstoel te leggen, zodra hij begint te gapen leg ik hem dan in de kinderwagen (dit is z'n bedje sinds drie weken), maar ook dan brullen. Soms zit hij dan ineens weer op z'n vuistjes te sabbelen en maak ik dus maar weer een beetje voeding (30 cc na de 120 cc die hij al gehad heeft een uur daarvoor). Ook heb ik al heel geduldig de kinderwagen heen en weer gewiegd en 'geshhhht' maar dit helpt allemaal maar eventjes. Ik kom hierdoor nergens aan toe en zit vaak rond 14.00 uur nog in pyjama. Daarnaast, nog veel belangrijker, krijgt hij zo echt te weinig slaap.. </p><p>Zijn er meer mensen die dit herkennen? En is er iets wat voor jullie wel werkt? Hoeveel voeding krijgt/kreeg jullie baby bij zes weken?</p>