<p>Onze dochter is inmiddels 12 weken, bijna 13 weken. Ze sliep vanaf het begin al vrij snel door 's nachts, alleen overdag is het probleem!</p><p>Ze doet aan hazenslaapjes, ik geef borstvoeding en ze valt aan de borst vaak in slaap. Zodra ik haar wegleg wordt ze 9 van de 10 keer wakker. Als ik haar bij me laat of als het wel een keer lukt om haar weg te leggen slaapt ze max een half uurtje en is dan weer klaar wakker.. </p><p>Overigens valt ze alleen maar in slaap aan de borst of als ik haar wieg met de speen in haar mond. Uitzichzelf valt ze niet in slaap. Ben ik onderweg met haar in de auto of wagen slaapt ze wel makkelijk 2 aa 3 uur achter elkaar..</p><p>Ook zou ik het fijn vinden om haar wat eerder op bed te leggen 's avonds. Nu begin ik om 22.00u met de slaapzak aantrekken en voeden en slaapt ze uiteindelijk om 23.00u - 23.30u. </p><p>Ik ben wel weer toe aan wat tijd voor mezelf aangezien ze ook overdag zo veel wakker is. En daarnaast ga ik volgende week weer werken en zal mijn wekker weer om 5.30u gaan...</p><p>Ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen! ?</p>