Baby slaapt niet overdag, 's nachts wel

Hii hier ook een wakkere vent van zo'n 11 weken.. zodra hij aan zn fles zit valt hij meestal weg. 
Na het wegleggen ook gelijk weer wakker( overigens wel de manier het laatste deel voeding erin te krijgen ) 
Ik probeer na wat tips van mn schoonzus die bij het cb werkt.. gaat het slapen overdag beter! Ik wilde er ook zo goed mogelijk  voor zorgen dat het geen huilen wordt.. resultaat daarvan.. bij zo goed als iedere kik kijken speen proberen etc..
Lukt het om na het neerleggen ondanks ze wakker is haar te laten liggen? Er blijkt een soort 20 min regel te zijn die je dient te hanteren.. daarna pas troosten terwijl ze in het bedje en of box liggen. Nu vind ik dat nogal erg lang en hoor wel het verschil tussen een jammerende huil of blinde paniek zou zijn. Het lukte me in het begin 5 min vol te houden daarna toch maar kijken en troosten. Tegenwoordig lukt het me 10 min die meneer hier niet aantikt. Na even doorhuilen en jammeren wordt hij stiller en valt hij zelf in slaap. Het duurde wel even maar het gaat steeds beter! 
Geef het wat tijd en toch proberen door te zetten ( ik zou wel even wat afleiding zoeken voor de eerste keren.. net zoals in de auto ben jij op dat moment ergens mee bezig en lukt het haar wel om in slaap te vallen. ) hoop dat het lukt! 
 
Terug
Bovenaan