<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze kleine meid is nu 7 weken oud. Ze krijgt borstvoeding en dit gaat prima. Wat niet zo prima gaat, is haar slaap. Al vanaf haar geboorte kan ze gewoon niet in slaap komen. Zowel overdag als 's nachts niet, alleen na de avondvoeding van 22.30 slaapt ze tot ongeveer 02.00. Vanaf dan is ze niet meer in slaap te krijgen.</p><p>De enige momenten dat ze wel slaapt, is in de kinderwagen, op mijn borst of in de draagzak. Na uren aanpappen in de nacht leg ik haar uiteindelijk maar op mijn borst waar ze eigenlijk meteen wel in slaap valt. Overdag probeer ik haar altijd in haar bedje te leggen of in de box, maar ze kan de slaap gewoon maar niet pakken. </p><p>Al moet ik haar 3x snachts voeden, dat zou me echt niet uitmaken. Als ze maar tussen de voedingen door zou willen slapen, dan spring ik al een gat in de lucht. Doorslapen is dus een 'ver van mij bed show', alleen al 'slapen' hoop ik te bereiken. </p><p>Hebben jullie misschien tips? Ik ben me ervan bewust dat alles tijd nodig heeft, maar er zit nu totaal geen ritme in en ik merk dat het me langzaamaan opbreekt. </p><p>Wat extra informatie:</p><p>- Ze lag in stuitligging, dus ik mag niet inbakeren. Wel slaapt ze in de puckababy<br />- Ze speent, die valt om de 5 minuten uit haar mond waardoor ze gaat huilen. Ik heb 2 nachten zonder speen geprobeerd, maar dan alsnog blijft ze geluiden maken en klaarwakker. <br />- Gisteren zijn we naar de osteopaat geweest. Die gaf aan dat ze wat spanning in de darmen heeft en dat 1 kant van haar nekje wat meer vast zit. Ik zie geen verbetering, woensdag moeten we terug.<br />- Ze krijgt bv</p><p>Alle tips zijn welkom! Dank alvast!!</p><p> </p>