<p>Hi!</p><p>Ik heb een baby van bijna 4 weken oud, en meneer wilt gewoon niet slapen! Overdag niet, maar snachts ook bijna niet. Hij slaapt vaak pas erg laat in, rond half 2 of later en slaapt dan voor 4/5 uurtjes. Na een voeding slaapt hij dan vaak nog wel 2 uur. Hij komt soms net aan 10 uur slaap op 24 uur, naar mijn idee veeel te weinig voor een baby! Het is m'n eerste, dus ervaring heb ik niet maar als ik de gemiddelde slaap uren lees zit hij er in ieder geval ver onder!</p><p>Vandaag is hij bijvoorbeeld al vanaf 10.30 wakker en heeft tussendoor 3x 10 minuten geslapen bij mij.. </p><p>We hebben van alles geprobeerd.. wakker in bed leggen, dmv geluiden in slaap laten vallen, speentje, inbakeren dmv puckababy slaapzak, vast ritueel, donker in de kamer of juist licht, slapend in bed leggen(zodra hij het bed aanraakt springen zn ogen open en wil niet meer in slaap vallen).. Valt in de auto wel in slaap, maar zodra je hem uit z'n maxi cosi haalt word hij dan weer wakker, en kan hem moeilijk daarin laten liggen want geloof dat het niet langer dan 2 uur per dag mag?</p><p>Ik weet niet meer wat ik moet doen.. je ziet hem echt vechten tegen z'n slaap. Hij huilt opzich niet overdreven veel, maar je ziet gewoon dat hij kapot is..</p><p>Wie herkent dit en/of heeft de gouden tip? </p>