Baby slaapt niet

En hier nog een Pacco fan! Wereld van verschil tov de Puckababy voor ons. En idd na 45 tot 60 minuten na wakker worden weer wegleggen (dus eten en verschonen gaan ook al van die tijd af).
Probeer wat langer 1 ritme uit zodat hij hier aan kan wennen. Kan best een tijdje duren, dus kwestie van even volhouden ?
 
[quote quote=10119670]Inbakeren met pacco (is stuk strakker dan puckybaby) hielp bij ons ook heel goed. En echt op tijd maar bed brengen. Met 4 weken kunnen ze eigenlijk maar 45 min wakker zijn. Als je niet goed weet welke slaapsignalen je baby geeft, dan moet je gewoon een wekker zetten en na 45 min naar bed brengen. We hebben er echt voor gekozen om na een paar weken te werken aan het zelf in slaap vallen in eigen bed. We hebben vaak moeten troosten, maar nu hebben we 2 fantastische slapers! Ik heb heel veel gehad aan de boeken van Stephanie lampe. Echt zo fijn en nuttig! Succes![/quote]
Ik ga maar eens kijken naar die pacco aangezien je de 2e bent die het zegt haha ? had er nog nooit van gehoord!
Daarom vind ik het ook zo bizar dat hij al zolang wakker is! En als hij oververmoeid is valt hij natuurlijk nog moeilijker in slaap. Probeer het elke keer wel in eigen bed, maar hij is dan gewoon weer 'klaar wakker', niet huilen ofzo (soms wel)
Dankjewel voor je tips!
 
[quote quote=10119675]En hier nog een Pacco fan! Wereld van verschil tov de Puckababy voor ons. En idd na 45 tot 60 minuten na wakker worden weer wegleggen (dus eten en verschonen gaan ook al van die tijd af). Probeer wat langer 1 ritme uit zodat hij hier aan kan wennen. Kan best een tijdje duren, dus kwestie van even volhouden [/quote]
Dankjewel voor je tips! Vind het ook zo sneu voor hem dat hij niet slaapt gezien de tijd dat ze wakker 'horen' te zijn en de tijd die hij wakker is!
 
Ja de pacco is strakker ze kunnen echt een soort geen kant op als ze daarin liggen.
Onze dochter komt ook zelf los bij bv de swaddle me en bij de puck a baby komen haar handen er uit aan de bovenkant.
En geloof mij de pacco krijgen ze echt niet open.
Hahaha, ik bedoelde meer als hij lekker slaapt in de maxi cosi zou ik hem gewoon laten liggen al is het bv 1x per dag.
Ik ken meer baby’tjes hoor die dan heel goed slapen en mijn fysio zei zelfs als ze dan beter slapen laat het gewoon maar even gebeuren. 
 
Terug
Bovenaan