<p> Joe,</p><p> </p><p>Hier een dochter van bijna 3 weken oud.</p><p> </p><p>Het lukt ons niet om haar overdag in haar bed te laten slapen. Vanwege maaiende/onrustige armen wordt ze sinds vorige week ingebakerd mbv een pacco.</p><p> </p><p>De avonden en nachten zijn qua ritueel hetzelfde. Tussen 18.00u-19.00u us get douchen, aankleden voeden op haar kamer in het donker en dan kunnen we haar zonder problemen (wakker in bed leggen)</p><p>Om 22.30/3.00/7.00u is het: verschonen, voedennin het donker en slapen. </p><p>Hee fijn natuurlijk.</p><p> </p><p>Overdag is een ander verhaal. Ik begrijp ritme en regelmaat. Toch lukt het me niet om dit altijd toe te passen. Ik ga en wil af en toe nog wel eens uit ( visite of boodschap of peuter naar de opvang brengen. Het lukt niet om haar tussendoor in bed te leggen. De pacco gaat aan, ze ligt in bed, maar begint meestal vrijwel meteen te huilen, lees: krijsen! Ik heb dan alles gecheckt: luier, boertje, warm/koud. </p><p>Ook als ik gewoon een ochtend thuis ben, lukt het niet om haar in bed te laten slapen. Zie bovenstaande.</p><p>Ze valt dan alleen in slaap op mijn arm.. Ik kan haar daarna meestal wel in de box op reiswieg verder laten slapen.</p><p>Heeft er iemand tips? </p>