baby sound, aanrader of afrader?

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

Ik heb even een vraagje. Bij een abonnement op kinderen krijge je een baby sound cadeau.

Heeft er iemand ervaring met een baby sound, en raad je het met aan of af? En waarom?

Ik twijfel namelijk heel erg!!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes @nnie
11+2

hallo annie,

ik heb bij mijn tweede ook een baby sound gehad en voor mij was het erg gerusstellend. ik kon het hartje zelf horen met 14 weken, maar ik heb ook meerdere keren op het forum gelezen dat andere het hartje pas veel later of helemaal niet konden vinden. als dat zo is werkt het niet gerusstellend, maar frusterend. wat wel erg leuk is dat je man of vriend het ook kan horen. dan gaat het voor hem ook wat meer leven. overigens heb ik hem niet elke dag gebruikt, maar alleen als ik de kleine niet goed voelde. aan het einde zelfs helemaal niet meer, door de overduidelijke schoppen wist ik dat alles goed was/zat
ik kon ook duidelijk verschil horen tussen hartslag van baby en doorbloeding van navelstreng. ik vond het voor mij een aanrader.

succes met kiezen.

groetjes Natalie
mama van merel en jip (24-07-07)

AANRADER!
Ik heb een paar keer bloedverlies gehad en de vk ging naar het hartje luisteren om te horen of alles goed was. Daar werd ik zo door gerustgesteld dat ik meteen een eigen babysound heb gekocht.
In ben nu bijna 30 weken zwanger en gebruik hem nog steeds. Af en toe gewoon voor de leuk maar vooral als het kindje een dag lang wat minder beweegelijk is geweest. Echt een geruststelling...

Gr.
KC

hey Merel,

Dank je voor je reactie!

Ben blij dat het voor jou gerustellend was. Dat wil ik namelijk zelf ook. Ik maak me best snel zorgen en dit is een hele mooie manier om mezelf gerust te stellen. Maar ja...net wat je zegt.. als je het hartje niet kan horen dan is het juist frustrerend en beangstigend!

Ben benieuwd of er nog meer meiden met een reactie komen!!

Groetjes!!

Ik vind het zeker een aanrader! zoiezo voor een beetje extra zekerheid ik kon het al horen vanaf 10 weken en om met je partner te delen (hij voelt namelijk niets en zo kan jehem er leuk in betrekken) elke week effe samen op bed genieten!

Ook hier een aanrader!!
Ik gebruikte hem vooral toen ik de baby nog niet kon voelen vooral als ik ff dat onwerkelijke gevoel kreeg van ben ik nu echt zwanger? Heerlijk om dan het hartje te kunnen horen!
En nu gebruik ik hem vooral als mn baby naar mijn idee een beetje te rustig is geweest: heerlijk die geruststelling en meestal gaat ie door de druk op mn buik met dat apparaat lekker bewegen (meestal weg van het apparaat, maar hij/zij beweegt!)
Verder vind ik het idd leuk voor de partner en nog veel belangrijker voor mn zoontje van drie, dan luisterd hij naar de baby en daarna naar zijn eigen hartje (zelfde mama zegt hij dan!)

Liefs Nika

Terug
Bovenaan