quote: Gossee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 11:58:58&apos

);
Op een eerder topic was de stemming juist overwegend negatief. Daar werd vooral gezegd dat je erg ongerust wordt als je het hartje NIET kan horen en dat schijnt nogal vaak te gebeuren.
En het was ook niet helemaal duidelijk of het geen kwaad kon. Dat leek mij nogal onzin, maar bij mijn eerste echo zei de arts dat ze het hartje nog niet wilde laten horen omdat dat "te belastend was voor de foetus". Dus kennelijk is het toch wat minder onschuldig dan een echo.
Ik heb er geen ervaringen mee, hoor, maar ik kon me alleen nog herinneren dat het op een ander topic juist min of meer werd afgeraden....
Volgens mij valt het met die schadelijkheid wel mee, mijn vk maakte daar in ieder geval geen probleem van.
De vk'ige zijn er alleen meestal niet zo blij mee omdat je wanneer je het hartje niet kunt vinden idd in de stres kan schieten waardoor de vk'ige onnodig "belast"kan worden of juist het omgekeerde; dat je bij twijfel of alles goed is zelf gaat dokteren, ze hebben dan liever dat je hun belt!
De angel sound is dus een leuk ding als je zelf goed weet waar de grenzen liggen: als je je echt zorgen om je baby maakt kan je beter met vk bellen, maar als alles goed voelt en je kan het hartje niet meteen vinden moet je ook weer niet in de stres schieten.
Het is dus geen medisch controle apparaat, maar kan een leuke aanvulling op je zwangerschap zijn.
-x- Nika