baby spullen gekocht, jullie ook al?

hallo
hebben jullie ook al baby spullen gekocht.
wij hadden bij iris de box het bedje geleend maar helaas konden we het nu niet lenen.
dus heb ik een leuk ledikantje gekocht bij ikea en een box via een vriendin van vroeger overgenomen.
de maxicosi was toen van en vreemd merk en die was ook snel kapot.
dus nu heb ik een echte maxicosi gekocht de mistic brown.
en een quinny zapp iron waar deze op kan als we snel effe na de winkel gaan.
en daarna als buggy gebruikt kan worden.
we hebben wel de wandelwagen bak van onze eerste wandel wagen nog maar deze buggy inzet is stuk.

je merkt toch wel dat goedkoper duur koop is geweest bij ons.
de buggy was zo stuk na nog geen jaar gebruikt. en geen goede sirvice garantie.
dus nu koop ik degelijke bekende merken en hoop dat die de hele periode dat we het nodig hebben mee gaat.
wilde wel nog een lodger bunker halen heeft iemand ervaring er mee?
met kleren kopen wacht ik tot we weten wat we verwachten.
en heb nog veel unisex liggen van iris.
groeten petra

Dit is onze tweede, dus ik heb al heel veel van onze eerste (dochter). Het is nu even wachten op de 20 weken echo om te zien of we een jongen of meisje krijgen. Als het een meisje is heb ik veel minder nodig dan een jongen.

Groetjes, Marisa

Oh, en ik heb ook een lodger bunker. Die is echt geweldig, super ding! Ik ga er voor de tweede ook een kopen, maar nu alleen nog even kijken of het een rose of blauwe gaat worden. :)

Groetjes!

Hoi,

Wij wachten ook even de 20 weken echo af. We hebben al een dochter, wanneer we weer een meisje krijgen heb ik eigenlijk niets meer nodig.

O ja, die lodger bunker is super, ik heb ook een lodger shelter, voor in de maxicosi, ook een superding.

groetjes van Gea

Hoi,

Het is ons tweede kindje, dus de grote dingen hebben wij al. Binnenkort alles eens van zolder afhalen en kijken of alles er nog goed uit ziet. En even wassen denk ik. Verder hebben we nog een aantal kleinere dingen zoals een boxkleed nodig, maar daar wacht ik nog even mee totdat het kamertje een beetje bewoonbaar is. Want ik zou niet weten waar ik alles moet laten. Maar ik zit wel al regelmatig even bij de kleertjes te sneupen.
Maar ik kan niet wachten totdat ik het kamertje kan inrichten. En dan ga ik zeker leuke dingetjes kopen.

groetjes Nynke

Hallo,

voor ons is het ook de tweede, we gaan binnenkort beginnen met het verven van de nieuwe kamer van onze dochter. De babykamer blijft dus gewoon hetzelfde. Is nu ook vrij neutraal. Ook deze keer willen we niet weten wat het wordt dus we zien wel. Heel veel kleertjes e.d. voor de eerste paar weken zijn ook wel neutraal dus heb eigenlijk niet echt veel nodig.

Groetjes ALberdien

We weten inmiddels dat het een jongen wordt!!
Ik heb de kleding van mijn dochter even uitgezocht en er zat best veel bij wat voor beide kan.
Ik heb een "eerste pakje" gekocht en een stapel nieuwe hydrofiel luiers (de jongensversie) en een omslagdeken bij de HEMA.
Voor de rest heb ik eigenlijk niet veel nodig.

gr. Gea

Wat is een lodger bunker??? Ik dacht dat ik na 1 kind wel op de hoogte was van alles, maar daar heb ik nog nooit van gehoord!
vanmiddag hoor ik of het een jongen of een meisje is, als het een jongen is wil ik wel wat echte jongensdingen erbij, maar kleine dingetjes zoals kleren enzo. Ik heb nog een badstandaard nodig en moet even uitvogelen wat handig is qua bed. We hebben wel een wieg, maar we hebben de 1e keer de 1e 4 weken ongeveer haar bij ons op de kamer gehad in d ekinderwagen. maar die is ondertussen zo vies, dat ik het niet graag in de slaapkamer zet en ik heb het ook veel sneller nodig denk ik buiten. Hoe doen julie dat?

wendy

Terug
Bovenaan