baby straks inenten?

sweetwicca

ik ben het er helemaal mee eens dat je er rustig over na wilt denken ik had hetzelfde als jij ook die twijfels en mijn eerste is met 2,3,4 maanden ingeent maar die krijgt er niet meer omdat ik van gedachte ben verandert mijn tweede die ik nu draag krijgt de priken niet er overlijden ook baby`s aan sommige prikken ik krijg er kippenvel van en tja er overlijden ook baby`s aan de ziektes maar jah het is gewoon een hele moeilijke beslissing maar volg je hart je moederinstinct dan komt het allemaal goed

liefs black

Hoi Sweetwicca,

Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Mijn zoon is 4 weken te vroeg geboren en kreeg ook met 2 maanden al zijn eerste prik (hij zou toen eigenlijk net 3 weken op de wereld zijn geweest) waar ik achteraf spijt van heb gehad, hij is er niet slechter van geworden maar ik vind ook dat kinderen zelf een goed afweersysteem moeten opbouwen en ze spuiten toch wel troep in die kleintjes. Ik heb er bij hem ook bewust voor gekozen om de BMR prik helemaal over te slaan omdat ik van mening ben na veel gelezen te hebben dat die prik een verhoogde kans op autisme geeft, ik heb zelf een nicht die ook een zoon heeft die heel erg is veranderd na die prik en heeft dus ook zwaar autisme. Veel mensen zullen me voor gek verklaren maar dat maakt me niet uit.
Ook heeft hij geen mexgriep prik gehad omdat er elk jaar ik weet niet hoeveel mensen overlijden aan de gewone griep en normaal gesproken word een medicijn een aantal jaar onderzocht voor dat het gebruikt mag worden en nu worden al die kleintjes zomaar vol gespoten met een een of ander goedje waarvan we niet eens weten of het bijwerkingen of iets anders geeft.

we zijn nu bezig voor de 2e en als die er mag komen kies ik er ook voor om het entingsprogramma later te starten en niet al met 8 weken.

Nogmaals moet je doen wat jou gevoel je zegt, jij als moeder weet als beste wat goed is voor je kind daar kan geen arts of dokter tegenop!

liefs mamasil

Ik heb er bij mijn dochter ook goed over nagedacht, omdat ik het ook wel veel prikken vond. Uiteindelijk toch besloten om het wel te doen, ook omdat ze naar het kdv gaat. Gelukkig heeft ze er nooit echt last van gehad!

Terug
Bovenaan