baby straks op eigen kamer of bij mama en papa ?

nou eens even een nieuw onderwerp er hier in gooien!!
wat gaan jullie doen ? de baby meteen in het eigen bedje ? of nog even bij jullie op de kammer ?

ik heb een wiegje op mijn slaapkamer staan,dit omdat ik BV wil gaan geven en het wel zo makkelijk is..ook stelt het mij gerust om zo af en toe even een geluidje te horen..maar na een maand gaat hij toch naar zn eigen kamer ongeveer!
bij onze 1ste hebben we zelfs de eerste nachten de baby tussen ons in gehad..ik had de navelstreng nog niet doorgeknipt denk ik ;-) hahaha
ook had ik toen geen plaats voor een wieg op de kamer dus was dit wel de ideale oplossing..
kind aan de borst en mama dutte ook weer in! heerlijk gewoon!

ben eens benieuwd!

liefs kim (27weken)

Bij ons is tot nu toe de planning dat de baby gelijk in eigen kamertje gaat liggen. Al zijn we (lees ik) nu wat aan het twijfelen geslagen. Kijken wel aan.
Al denk ik dat het toch in het begin in een wieg in de slaapkamer wordt naar mijn gevoel.

Groetjes Pauline (28w)

hier komt de baby eerst in de wieg of kinderwagen bij ons op de kamer en we zien wel wanneer ie naar de kamer gaat die die gaat delen met zn broer!!!

hier gaan de kids samen slapen we hebben geen slaapkamer over dus xander zn kamer wordt opgesplitst!!!

xander heeft 6 maanden op onze kamer gelegen eigenlijk vanwege de nachten was ideaal kon hem eruit pakken aanleggen en samen verder slapen hahaha

De baby's gaan meteen op hun kamertje. Er is geen plek voor 2 kindjes erbij op de slaapkamer. En ik zou dan helemaal niet meer kunnen slapen. En mijn man zou er toch altijd uit moeten om 'snachts te helpen, want kan niet 2 van die kleintjes tegelijk oppakken. Dus hij gaat 1 voor 1 de kindjes halen om te voeden zodat mama in bed beide kindjes kan voeden. 1 aanleggen terwijl de ander gehaald wordt.
Tenminste zo zien we het nu voor ons.

Ik had de eerste 1 nacht op de kamer, en daarna gelijk verhuisd, vond het niets omdat je toch gaat liggen luisteren of 'ie het nog wel doet' ...! Voor de borstvoeding moet je toch je bed uit,dus die paar extra meters maken dan ook niet uit ;)
Tweede kindje en deze die dus komen gaat gaat ook lekker gelijk zijn eigen kamertje op!

@marye het is inderdaad wat ingewikkelder met 2 kindjes ineens! dat moet manlief inderdaad ook uit de veren!
@pini ik zei eerst ook altijd bij mn 1ste dat ik de baby in zn eigen bedje wou laten slapen en ging twijfelen nadat ik bevallen was..vond het zo eng toen allemaal..zo klein babytje in zoon groot bed hahha

he! tekst weer weg!

Nog een keer dan:
Wij hebben de eerste 1 nacht op de kamer gehad, daarna gelijk verhuisd, je gaat toch liggen luisteren "of ie he tnog wel doet" zeker bij een eerste ;)
Voor de bv moet je toch je bed uit,dus die extra paar meter maakt dan ook niet uit.

Dit kindje gaat dus gelijk zijn eigen kamertje op!
gr

Terug
Bovenaan