baby straks op eigen kamer of bij mama en papa ?

ik was van plan om de baby in haar eigen bedje te laten slapen,maar nu denk ik dat ze uiteindelijk toch tussen ons in ligt de eerste tijd,hup lekker makkelijk aan de borst als ze roept.
maar we zien het nog wel hoe het loopt het gaat toch altijd anders dan je je voorstelt!
groetjes

Yordi heeft de eerste 4 weken bij ons op de kamer gelegen in zijn wandelwagen.
Daarna is hij naar zijn eigen kamertje gegaan.
En bij onze 2e willen we dat ook zo weer doen.

Liefs marielle

Quinten heeft de eerste weken bij mij beneden gelegen en dat doen we nu weer.
kan manlief lekker blijven slapen.
ik had een bed in de kamer staan en Quinten lag in de reiswieg ernaast.

doen we zeker met nummer 2 weer.
lenie 26w5d

Onze eerste heeft het eerste half jaar bij ons op de kamer geslapen. Dat kon ook makkelijk, we hebben een ruime slaapkamer en ik vond het zelf heel fijn om haar zo dicht bij ons te hebben. Daarnaast slapen wij op zolder en zijn de andere slaapkamers een verdieping lager.
Wij hebben ook nooit liggen luisteren of ze het nog deed. Op een gegeven moment werd ik wakker van haar geluidjes. Toen was het wel goed en hebben we haar naar haar eigen kamertje verhuist.

Ik was eerst heel duidelijk dat de kleine gelijk op haar eigen kamer zou gaan. Hier ben ik toch van terug gekomen en het wiegje staat nu al bij ons op de kamer.
Het is geen groot wiegje dus ze zal wel snel naar haar eigen kamertje gaan.

Groetjes Peet (25 weken)

Senna, onze dochter heeft ook de eerste tijd bij ons op de kamer geslapen maar ook wij werden daar veel wakker van....en kwamen niet tot onze rust! Nu gaan we het wel weer proberen in een reiswieg maar als het niet bevalt gaat hij/zij naar eigen kamer...
Die trouwens onwijs gaaf leuk te gek is geworden!!
Ik ga binnenkort ff de picks op mijn hyves zetten....
Wie zich geroepen voeld om zich aan te melden (leuk!!) zet dan ff erbij dat je van forum maart komt hihihihihi dan weet ik dat

http://maup1970.hyves.nl/

Groetjes Maureen

Terug
Bovenaan