Baby te huur

Hoi!

Enige tijd geleden werd hier via het forum gevraagd of er iemand z'n kindje(s) beschikbaar wilde stellen voor een tv-programma waarbij een jong stel dan 10 dgn ofzo voor jouw kind zou zorgen. Weten jullie dat nog?
A.s. zondagavond begint dat programma op BNN; het heet Baby te huur.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd! Alhoewel ik persoonlijk denk ik heel blij zou zijn dat het niet met mijn kindje is! hihi!

Afijn, ik ga wel even kijken denk ik!

Jacoline.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2008 19:49:48'));

Misschien zien jullie Chloë dan wel voorbijkomen.
Sil

jaja, nou volgens mij ben jij veel te zuinig op haar om haar zomaar uit te lenen

Niet dat er maar 1 haar op me hoofd aan gedacht heeft Mick daar voor te lenen....maarrrr ik zag een promo van het programma! Nou het zou echt niet mijn kind moeten zijn wat ik daar zie & hoe er mee omgegaan wordt....

Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee, en maken ze die promo lekker schokkend voor kijkcijfers....ik ga iig wel ff kijken zondag!

ook ik zit vanavond voor de buis. Na boer zoekt vrouw, meteen naar bnn zappen. Lekker avondje zitten relaxen (tussendoor ff was opvouwen)

Zou mijn kids nooit uitlenen voor zoiets, laat ze nu al niet bij fam achter voor nachtje, laat staan 10 dagen bij een ander.

Ben erg benieuwd, heb nog geen voorstukjes gezien..

Terug
Bovenaan