Baby te huur

Hey wat grappig!De eerste keer dat hier sprake van was en wij hier op het forum werden gevraagd om ons kind uit te lenen, heb ik duidelijk mijn mening gezegt, dat ik het dus ook een belachelijk idee vond!Dat werd me niet in dank afgenomen en  waren er ineens een heleboel moeders  er voor om je kind ff uit te lenen.Maar nu merk ik ineens dat de meeste mensen er tegen zijn.....

liefs

ennuuh niet verkeerd opvatten heh

Nou ik heb gekeken. Sorry hoor en respect voor de mama`s die het wel hebben gedaan maar ik zou me kind daar nooit aan uitlenen. Wat een gekkigheid !!
Het zijn stelletjes die mekaar net kunnen en bijna niet weten hoe ze voor zich zelf moeten zorgen...laat staan een kind. Misschien heb ik het fout en gaat het in  de loop van het programma super. Maar nee ik zou me meissie daar toch echt niet aan uitlenen.
 Groetjes

Ook ik heb gekeken gisteravond. Maar ook ik zou mijn dochter er nooit aan uitlenen! Om eerlijk te zijn snap ik ook niet dat er mensen zijn die hun kinderen aan zo'n experiment mee laten doen.

Hier ook gekeken, ik twijfelde in het begin of ik wel t juiste programma aan t kijken was.....
Ik vond t best vermakelijk om naar te kijken maar ook ik vind het geen geslaagde omgeving om ons kindje in te laten verblijven.....

Liefs L81

Terug
Bovenaan