Baby te klein, 34 weken zwanger!

Hier kwamen ze toen met 29 weken achter dat mijn baby veel te klein was en een slagader in de navelstreng miste. Ik werd gelijk opgenomen. Uiteindelijk kunnen rekken tot 34 weken, woog 1390 gram. Ik ben benieuwd hoe t hij jullie afloopt.

Hoi Christa!
Hier hetzelfde gehad. Ik had een te dunne navelstreng en er miste een slagader. Ook werkte mijn placenta dramatisch. Ik ben daarom met 27 weken opgenomen, toen werd ons mannetje op 575 gram geschat. Uiteindelijk 2x per week echo gehad tijdens de opname om te kijken hoe de doorstroming was, die veralechterde per week. Na 5 weken groeide ons mannetje niet meer en werd het voor beiden levensgevaarlijk aangezien ik ook nog eens HELLP syndroom kreeg. Onze Sam is met 32 weken en 1 dag geboren: 34 cm en 985 gram. Gecorrigeerd is hij nu 11 weken en doet het goed! Hij heeft 8 weken opgenomen gelegen. Nu nog wel sondevoeding maar hij heeft er verder zeer waarschijnlijk niets aan over gehouden ( behoudens zijn gehoor dat niet top is)
Hou je aub rustig en idd blijf alert op de bewegingen in je buik!
Dikke knuffel!

Ik vergeet erbij te zeggen dat toen ik werd opgenomen er een groeiachterstand was van 3 weken en op het einde van mijn zwangerschap was het opgelopen tot 4 weken en 3 dagen.

Ik vergeet erbij te zeggen dat toen ik werd opgenomen er een groeiachterstand was van 3 weken en op het einde van mijn zwangerschap was het opgelopen tot 4 weken en 3 dagen.

Terug
Bovenaan