baby te klein, volledige rust houden...

hi,

De vk vond mijn buik te klein en toen heb ik met 24 weken een spoedecho gehad. Helemaal in de stress maar gelukkig niets aan de hand. Twee weken geleden weer bij de vk en toen zei de weer dat mjn buik te klein is. Volgende week mag ik weer en over 2 weken weer een echo. Laat je niet geek maken hoor. Waarschijnlijk is het een kleiner kindje, daar ga ik zelf ook vanuit. Bij mijn eerste was de groei altijd perfect en die woog 7,5 pond bij de geboorte

Marielle
31w2d
 
hoi,
bij mijn oudste dochter had ik ook een groeiachter stand van zo een 3 -4 weken,moest het wat rustiger aan doen ,maar heb wel gewoon mijn ding gedaan.
uiteindelijk ben ik met 41 weken bevallen van met recht een klein meisje van 2630 gram en alles was prima met haar en nog steeds ,trouwens dat tengere hoort bij haar want nu jaren later is ze nog tenger.

wil alleen zeggen maak je niet teveel zorgen want er zijn ook kindjes die zijn gewoon kleiner.

groetjes yvonne
 
hoi,

mijn moeder kreeg alleen kindjes van 6 pond, dus ik vind het niet zo gek dat ik ook geen grote kindjes krijg,
maar toen ik na drie en een halve week niets oden weer een echo had en baby amper gegroeit was kreeg ik wel de zenuwen hoor!!
Ik werk niet sinds geboorte van oudste (ze had wat extra zorg nodig) en als je dan ook al niets in je eiegn huis kan doen, en de baby groeit dan nog niet, da's niet fijn!!!
maar uiteindelijk groeit het nu wel goed.
IK rommel rustig wat in huis en misschien is het wel even goed voor me, ik ben een opgeruimd en schoon type, en dat vind ik nu wat minder belangrijk!!! dus ik maar ik minder vaak schoon.. (mijn zus zegt dat het stof er morgen weer/nog ligt)
en ik merk dat het zo ook goed gaat!! het gaat tenslotte om de baby en niet om een schoon huis!!!

ik geniet nu lekker van mijn zwangerschap!!
groeten missC
 
Terug
Bovenaan