baby te klein?

hey meiden, daar ben ik weer.. Ik had een paar dagen geleden een super vrolijk topic aangemaakt, Maar nu maak ik me juist heel veel zorgen..
Ik kom net bij de verloskundige vandaan, en die heeft een verwijzing gegeven voor het echocentrum, omdat zij denken dat mijn baby te klein is? Ik maak me grote zorgen, ik mag pas over 1/2 weken een echo laten maken omdat ze het dan beter kunnen meten? Ik ben instaat om nu te gaan.. ik ben 7 maanden zwanger, iemand hier ervaring mee?
 
ik heb er geen ervaring mee maar vraag me alleen af waarom je nog zo lang moet wachten, het is toch al groot genoeg om goed te meten. kijk ben je net als mij pas 13 weken dan kan ik het wel begrijpen maar bij jou snap ik het niet, hebben ze dat niet duidelijk uitgelegt , en waarom een echocentrum en niet een ziekenhuis want dan ben je zo aan de beurt .
ik hoor graag van je hoe het gegaan is .
sterkte
liefs evelien

P.s als je echt gek word van het wachten en je echt ongerust maakt zou ik gewoon je vk bellen en het voor leggen dat je het graag wat sneller wilt weten .
 
hoihoi, ja ik begrijp het ook niet, ik ben donderdag 29 weken zwanger, je kunt het makkelijk zien, maar ik denk dat als ik wat langer zwanger ben, ze dan ook weer wat groter groeit? ik weet het echt niet.. Begrijp er niks van, maak me alleen maar meer zorgen nu..
Ik ga gewoon eerder, en ik ga naar t ziekenhuis.. ik maak gewoon een afspraak, en ga de groei- echo eerder doen, en zeg gewoon dat ik later niet kon.
 
Ik heb dat in mijn vorige zwangerschap ook gehad dat ze dachten dat het kindje te klein was. Ik heb me daar alleen niet zo'n zorgen over gemaakt, waarschijnlijk omdat ik al een ouder kindje had die gewoon klein is, ikzelf en mijn man zijn ook niet groot. Er was dus ook niets aan de hand, de metingen kwamen uit op een week achter, maar dat was helemaal niet erg.

Ik zou me niet al te veel zorgen maken, al is dat dus makkelijker gezegd dan gedaan en het wat rustiger aan doen, daar groeien ze vaak ook van.
 
hoi hoi,

ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad, de verloskundige vond het allemaal erg klein en werd ook door gestuurd voor een extra groei echo, deze werd met +/- 31 weken gemaakt, daaruit bleek idd dat hij onder de lijnen zat, dus 3 weken later nog een keer :) weer volgens de metingen onder de lijnen .

verder rustig aan gedaan, ben toen minder gaan werken, (halve dagen) en bij de geboorte was meneer ruim 7 pond en dan blijkt maar weer dat ze met die metingen niet veel kunnen zeggen.

dus probeer je niet te veel zorgen te maken, rustig aan doen en je niet gek laten maken want daar heeft je baby niets aan!
succes!

 
Hallo,

ik weet niet hoe klein te klein is maar bij mijn kindje werd dat ook gezegd. Mijn dochtertje is met 42 weken weken geboren en was toen 46cm en 2,6 kilo.

Met dertig weken was dat allemaal nog veel kleiner. Maar ondertussen twee jaar later is het een vrolijke dikke peuter hoor... Dus zolang ze niet echt iets vinden zou ik me daar geen zorgen over maken!
 
Hoi,

Ik heb precies het zelfde!!
Ik ben 28+4 weken zwanger.
Ze hebben een echo op het ziekenhuis gemaakt en ook daar bleek dat ze iets te klein was maar moest me voorral geen zorgen maken, kon allemaal nog goed komen.
We krijgen gewoon lekker een kleine baby ;-)
Dus maak je er zeker niet te druk om.

xx

 
Terug
Bovenaan