baby te klein?

hey chantaleneric, Ik ben ook 28 + 4 dagen, en 26 januari uitgerekent.. Najah ik ga straks gewoon het ziekenhuis opbellen voor een afspraak, ik ga hier geen 2 weken op wachten hoor.. Ze kunnen dat nu ook wel zien! Ik hou jullie op de hoogte

XX
 
Ik denk dat ze zo lang wachten met de echo vanwegen groeispurten e.d., maar dan nog blijft het altijd een indicatie en kan je nog altijd een kindje van 3,5-4 kg krijgen straks.
Over zwangerschap zijn zoveel onduidelijkheden en ze gillen vaak sneller dan dat ze ook echt weten dat er iets ergs aan de hand is. Ik spreek uit ervaring, niet wat betreft klein kindje, maar dat dokters het ook niet altijd weten.
Probeer positief te blijven.

Liefs
 
nou, ik heb vanaf half 2 smidags, tot half 3 smidags aan de telefoon gezeten, in de hoop een afspraak te kunnen maken met het ziekenhuis voor een echo.. en na een uur werd er eindelijk opgenomen.. Grrr ik kan daar zo kwaad om worden he, ik begrijp heus wel dat er meerdere mensen zijn met problemen, maar laat me dan niet een uur als eerstvolgende wachtende aan de lijn zitten!! En de afspraak kon niet eerder als pas over 2 weken, dus 22 november gaan ze de baby nakijken.. hou jullie op de hoogte!

mamakimmie
 
Je moet twee weken wachten omdat het geen spoed heeft. Rustig aan dus. Ze willen gewoon de groei van de baby goed in de gaten houden. Als er echt iets mis is hoef je geen twee weken te wachten, dan zit je diezelfde dag in het ziekenhuis.
Ik kan me zo voorstellen dat als uit de echo blijkt dat de baby klein is je meer rust moet houden en dan na 3 weken weer een echo krijgt. Het is echt een voorzorgsmaatregel.
 
Terug
Bovenaan