Baby uitzet. Swing, wipper of beiden?

<p>Hey meiden, </p><p>We zijn bezig met ons baby uitzet, nu wil ik van alles kopen als het ook echt waard is. </p><p>Maar ik vraag me af, is het prettig om een wipper en een  swing te kopen? Of kiezen jullie voor 1 van de 2? En waarom?</p><p>Zelf vinden de babybjorn erg mooi maar heb ook de nuna leaf gezien met wind en de 4moms swing..</p><p> </p><p> </p>

Wij hadden een wipstoel, maar zelden gebruikt. Ik zou voor geen van beide gaan. Ons zoontje had het prima naar zijn zin in de box of op zijn speelkleed. En ze zijn snel genoeg aangeschaft. 

Ik heb beiden niet. Weet niet of ik het wel ga gebruiken en heb er zo een besteld als het wel van pas komt. Voor nu enkel een baby nestje. Daar liggen ze heerlijk in die eerste weken! 

Hoi!
Ik adviseer de Baby Björn wipper.
Dat ding is echt ideaal. Wij hebben er een bij de 1e gehad en nu 5 jaar later bij de 2e weer. Ze mogen er al vanaf geboorte in en vinden het heerlijk. Is zo fijn voor de afwisseling. De hele dag in de box is niet fijn en je wil er ook niet de hele dag mee in je handen zitten of in een draagzak/doek mee rondlopen. Het is een soort hangmatje, waardoor je kindje geen voorkeurshouding ontwikkelt, wat je wel in de box of een gewone wipper hebt. Afwisseling is dus goed. Kijk of je er een kan lenen van iemand of zoek op marktplaats een goedkope. Er zijn namelijk heel veel leuke hoezen te krijgen voor stukken minder dan een hele nieuwe ;-)
Succes en geniet van je zwangerschap!
Liefs, Maaike 

Ik heb een wipstoeltje maar alleen echt gebruikt tot nu toe om hem direct na de voeding even te kunnen weg leggen ivm reflux... maar hij vind het leuk hoor

Ik heb een wippertje van Stokke die je op de kinderstoel kan maken (stokke steps). Wippertje is los ideaal maar zeker in combinatie met de stoel! En als je hem op de kinderstoel klikt, kan hij vanaf geboorte aan tafel zitten. Ook handig om af en toe he handen vrij te hebben, maar wel in de buurt. Ik zet mijn zoontje zo weleens bij me in de keuken bijvoorbeeld 

Ik ook geen van beide. Wel een newborn zitje op de tripp trapp geleend van een vriendin. Dat was makkelijk om eten te geven toen ze nog niet kon zitten. 

Terug
Bovenaan