Baby uitzet. Swing, wipper of beiden?

Ik heb de nieuwste nuna leaf die kan je niet met de wind gebruiken maar heeft wel 3 hoogte standen zodat je je kindje daar ook eten in kan geven

Hier is de wipstoel echt favoriet. Lekker rond kunnen kijken. En ideaal als ik wil douchen, hij in de wipstoel op de badkamer, was doen, hij erbij in de wipstoel. Hij kijkt graag mee

Wipstoeltje wel gebruikt, maar pas vanaf ongeveer 3 maanden. Met hapjes geven is een wipstoel wel erg handig, maar dit doe je toch niet eerder dan 4 maanden. 
Swing ziet er leuk uit, maar gebruik je zelden en zo'n ding neemt heel veel ruimte in beslag en zijn duur als je ze nieuw koopt. Is zn geld echt niet waard! 
Ik zou voor een wipstoel gaan, maar deze kun je ook pas kopen als je kindje 3 maanden oud is. De eerste tijd gebruik je m toch niet.

Hier een simpel wippertje van de prenetal. Heb hem al wel vanaf het begin gebruikt in de ligstand zodat ik ook af en toe m'n handen vrij had. En ze vond het erg leuk erin. Nu ze het omrollen heeft ontdekt vind ze het maar even leuk. Heb hem dus eigenlijk de eerste 3 a 4 maanden gebruikt en nu bijna niet meer. Hapjes geven doe ik in de kinderstoel.
In een wippertje mogen ze maar tot ze 6 maanden zijn. Weet niet hoe dat bij die andere dingen is, en het is maar net wat je budget is, maar anders zijn die swingmodellen erg duur voor de korte tijd dat je ze gaat gebruiken. 

De wipper is echt ideaal. We gebruikten die ook voor het geven van de hapjes. Zolang ze niet zelfstandig kunnen zitten, mogen ze ook nog niet in een eetstoeltje. 

Wipstoeltje gekregen van opa en oma. Daar ligt ze vaak in na de voeding. Zo kan ze lekker bij ons zijn. Wij leggen haar overdag niet vaak in bed. In het babynestje ligt ze nu liever niet meer, maar dat was ideaal de eerste weken. (heb er zelf 1 gemaakt) 
Wij hebben geen swing en missen het ook nog niet. 
We hebben nu ook een newborn set gekocht voor de stokke steps zodat ze bij aan tafel kan. 

Terug
Bovenaan