Wie is al bezig met de baby uitzet?
Dit is onze tweede, en grote spullen als maxicosi, kamer, wagen e.d. hebben we natuurlijk al.
De babykamer blijft zoals die is, onze dochter krijgt een nieuwe kamer.
Daar moet nog een en ander voor gebeuren, wat is uitgesteld door de hitte.
Onze uitzet bestaat dus vooral uit kamer voor de oudste, verven, behangen e.d.
Wij willen niet weten wat het wordt, dus aan kleertjes hoeven we ook niet veel te kopen.
En aangezien we toch al paar uni-pakjes hebben gehad, houdt dat ook over.
Allereerste pakje kopen we natuurlijk zelf. Maar dat is bijna niet te vinden, we gaan waarschijnlijk iets laten bedrukken.
En dan? Luiertjes koop ik in laatste maand wel. Kruiken, beddengoed e.d. hebben we ook.
Dat aangaat waren we in eerste zwangerschap toch wel meer met baby bezig, ook omdat je natuurlijk alles nog moet kopen en dus daarmee bezig bent.
Nu gaat veel aan me voorbij en ben ik alweer 20 weken. Wat gaat dat hard.
Ben benieuwd wat jullie allemaal kopen/ willen kopen.
Liefs Irene
Dit is onze tweede, en grote spullen als maxicosi, kamer, wagen e.d. hebben we natuurlijk al.
De babykamer blijft zoals die is, onze dochter krijgt een nieuwe kamer.
Daar moet nog een en ander voor gebeuren, wat is uitgesteld door de hitte.
Onze uitzet bestaat dus vooral uit kamer voor de oudste, verven, behangen e.d.
Wij willen niet weten wat het wordt, dus aan kleertjes hoeven we ook niet veel te kopen.
En aangezien we toch al paar uni-pakjes hebben gehad, houdt dat ook over.
Allereerste pakje kopen we natuurlijk zelf. Maar dat is bijna niet te vinden, we gaan waarschijnlijk iets laten bedrukken.
En dan? Luiertjes koop ik in laatste maand wel. Kruiken, beddengoed e.d. hebben we ook.
Dat aangaat waren we in eerste zwangerschap toch wel meer met baby bezig, ook omdat je natuurlijk alles nog moet kopen en dus daarmee bezig bent.
Nu gaat veel aan me voorbij en ben ik alweer 20 weken. Wat gaat dat hard.
Ben benieuwd wat jullie allemaal kopen/ willen kopen.
Liefs Irene