baby uitzetlijst

Hoi hoi,

En, hoe staat het met jullie uitzetlijst?
Die van    ons is compleet.
De verzorgingstas wachten we nog even mee, totdat we het kraampakket bij 34 weken krijgen, daar krijg je het soms ook bij, hoorde ook.

En ik zit te twijfelen over een voedingskussen, of ik die wel moet kopen.
Ik wil borstvoeding gaan proberen.
Wat zijn jullie ervaring ermee?

Groetjes, conny

Hoi Conny,

Ik heb wel een voedingskussen, wel ga ik bv proberen hoor.
Je kindje ligt er gewoon heel prettig in, ook als je geen bv geeft.

Je kan je kindje er bijv. ook lekker inleggen en dan heel even zelf een kopje koffie of thee drinken,

je kunt er lekker mee liggen en hangen.

Ik vind het een ideaal ding, nooit weggegooit geld.

Groetjes Anouk

de standaard uitzetlijst heb ik met een korrel zout wel in huis.
Heb natuurlijk al 2 kids dus het meeste is er gewoon nog.... hier en daar zijn dingen wel aan vervanging toe.

Maar sommige dingen van die lijsten heb ik niet (overslag hempjes bijv) en van sommige dingen meer dan er op staat (hydrofiel luiers kan je nooit genoeg hebben ).

Verder heb ik wel een voedingskussen. Gekocht al tijdens de eerste zw.schap en naast handig bij de bv of als lekker ligplekje voor de baby heb ik er ook heel wat uurtjes heerlijk mee geslapen . ene deel onder de buik dan die slurf tussen je knieeen door en andere deel is dan steun in je rug.
Draait een beetje lastig om, maar is wel lekker en stukken handiger als losse kussentjes overal in bed hihi.

groetjes,
Marije

hoi,
ik heb sinds een weekje een voedingskussen (van de hema) en slaap er heerlijk mee! op zich is het qua buik nog niet heel erg nodig, maar toch heeft het wat meer steun. of ik hem daarna gebruik weet ik nog niet, maar voor nu ben ik er erg blij mee! en ik heb gezien dat op de borstvoedingswinkel.nl er hoezen te koop zijn waarmee je een soort poefje van het kussen kan maken voor als je hem niet meer als voedingskussen gebruikt. kan de baby lekker op liggen en zitten als ie groter is!

verder hebben we eigenlijk nog niets aan babyuitzet. ja de meubeltjes zijn in huis, die ben ik aan het opknappen, en we hebben wat rompertjes en pakjes en schoentjes (gekregen van vrienden en familie). oja en natuurlijk de maxicosi, die vonden we ergens in de aanbieding dus maar meteen meegenomen!
vanaf wanneer zou je die spullen moeten gaan verzamelen? ik wil het liefste eerst de meubeltjes af hebben, zodat de spulletjes meteen het kamertje in kunnen.

groetjes sabine

Toen ik zwanger was van de oudste kocht ik dingen als het in de aanbieding was..... hema de hydrofiel luiers in de aanbieding? Haal ik ze nu. Rompertjes 2 week later enorm in de aanbieding bij de Prenatal: in huis.... en zo kregen we langzaam alle dingen in huis die we nodig hadden.

Geloof dat we alleen het aankleedkusen niet in de aanbieding gekocht hebben toen haha. Oh ja het eerste pakje ook niet, want dat moest en zou ik op een gegeven moment kopen .

Ik had het toen eerst gewoon op een plank in de eigen kast liggen en toen het kamertje klaar en gelucht was ben ik dingen daar op gaan bergen al  dan niet na eerst wassen.

Ik heb denk ik ook wel het meeste in huis..........gebruik alles weer van mijn zoontje. Moet alleen nog voeding halen.
Gister is hier het pretpakket binnen gekomen (kraamdoos).
Nu alles nog even uitzoeken en klaar leggen. En dit keer zet ik optijd de ziekenhuistas klaar......

Hoi!

Ik neem die uitzetlijst ook met een korrel zout! De een zegt 6 van die de ander weer 10 dus ik trek mijn eigen lijn! Ik ga geen dingen kopen omdat het van hen moet.

Maar nog een paar dingetjes, zoals luiers, voedings BH

Hebben jullie trouwens 1 of 2 dekentjes?

Ester

Ik heb nu 2 dekentjes, ik heb het bij de 1e wel met eentje gered. Maar vond het toch wel onhandig........soms spuugde hij de boel nog al onder en dan had ik geen extra.

Terug
Bovenaan