Hoi Nadine,
Moeilijk he wat wel en niet te kopen.
Wij hadden bij de oudste 6 rompers in maat 50/56 en ook 6 in 62 gekocht. Nu hadden we een grote knul (ruim 9 pond) maar die rompers pasten toch echt nog wel in maatje 50/56. Meer wou ik niet direct kopen, mocht het nodig zijn dan is het er zo bij gekocht.... dit hebben we echter pas bij de jongste gedaan die met ruim 8 pond echt 'een heel stuk kleiner was' (vonden wij dan haha).
En nu heb ik van vriendinnen nog wat in die maat gekregen.... zou er zelf niet meer bijgekocht hebben, maar op zich nog best makkelijk zo'n stapel op reserve met een dagje spugen of een spuitluier etc.
Pakjes hadden we 3 van in maat 56 en 3 in maat 62. Ja daar dus geen 50 van. Bij 9 pond was dat echt te krap. Bij 8 pond paste het weer wel, maar had ik het niet in huis en nu hebben we alleen het eerste pakje in maat 50 gedaan voor het geval het weer 'maar 8 pond' wordt.
Wat heb je niet nodig van die uitzetlijst: navelbandjes! Doe je niks mee.... en waar ik blij mee was dat ik er meer van had waren hydrofiel luiers.... onder het hoofdje in bed, de kinderwagen, de box etc etc en ook die verschoon je soms meer dan dagelijks.
Overigens wil ik je meegeven: het is zo bijgekocht als je er te weinig van blijkt te hebben! Als je hele ladingen in huis haalt en je gebruikt de helft niet is ook gewoon erg zonde....
Oh ja, wij hadden wel slaapzakjes, maar niet direct in de kraamweek. Pas als ze wat meer gaan bewegen en zichzelf dus bloot kunnen gaan woelen deden wij die aan (maar dat was bij onze oudsten met 2 week ofzo al dat we ze overdwars of ondersteboven in de wieg terugvonden )
groetjes,
Marije