Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn moeder is vandaag jarig.
Door de sneeuw wil ik er niet heen met de auto maar met de wandelwagen.
Ze woont in hetzelfde dorp, is dit verstandig met een baby van 2 maanden?
Als je het kindje lekker warm inpakt, zorgt dat er geen koude wind in de kap waait en je desnoods een warme kruik erbij legt (of het vooraf verwarmt) moet het volgens mij wel kunnen hoor!
Tuurlijk kan dat. Goed inpakken, wagen voorverwarmen. Desnoods de kruiken erbij en de regenhoes over de wagen doen voor de wind. Ik ging naar Canada met 2 maanden - 16.
Tuurlijk, gewoon lekker warm inpakken. Een regenhoes houd ook best wat warmte binnen en inderdaad houd die ook wind tegen, en verder gewoon lekker een klein michelinmannetje maken van je kindje.
Idd niks arm kind. Gewoon heel lekker warm inpakken en zorgen dat je kindje uit de wind ligt. En een lekker kruikje erbij. Als het in hetzelfde dorp is zal het geen wandeling van een uur zijn, dus ik zou het lekker doen. In andere landen vriest het maandenlang, daar blijven ze ook niet al die tijd binnen met een baby.
ik ga straks ook met de wandelwagen op pad met onze kleine van 4 maanden, ze gaat wennen op het kinderdagverblijf en aangezien dit vanwege de maatregelen al een paar keer is uitgesteld moet het er vandaag toch echt van gaan komen!
zoals hierboven al als tip gegeven doe ik de regenhoes om de wandelwagen, dat houdt de koude wind voor het grootste gedeelte buiten en aangezien ze nog in de bak ligt komt dat wel goed denk ik. Verder kleed ik haar warm aan: gewone kleertjes en dan zo'n berenpak waar haar voetjes en handjes ook zijn ingepakt. Muts op en ik leg nog een dekentje over haar heen. Moet goed komen lijkt me!
Oja en ik doe de wandelwagen 'andersom' dus dat de grote vaste wielen aan de voorkant zitten, ik denk dat dat makkelijker rijdt. Normaal gesproken is de kinderopvang 10 min lopen, ik denk wel dat we er nu iets langer over doen