Baby van 2 maanden in de kou

Gewoon warm inpakken dan kan het prima, mits het natuurlijk geen uur lopen is ?

Verder absoluut geen kruiken in de wagen leggen! Onze kraamverzorgster heeft ons hier duidelijk voor gewaarschuwd. Door het heen en weer wobbelen kan door de druk de kruik open schieten (natuurlijk worst case scenario). Dus neem dat risico niet!

Is iedereen van suiker? Wagen even voorverwarmen met kruik, warme kleding aan, dekens en evt regenhoes tegen sneeuw en wind en dan kan t prima! Hoe doen ze dat in koudere landen anders??

Hallo er wordt een vraag gesteld en iedereen heeft een andere mening. Als je daar niet tegen kan hou je lompe opmerking maar voor je, met is iedereen van suiker??
Ieder moederhart is anders en gelukkig maar.

Tuurlijk kan dat. Kom nou, het vriest hier 1x en we zijn gelijk bang dat onze kids dat niet aankunnen? In Mongolie en Rusland leven ook baby's hoor, en daar is het -30... In Finland en Noorwegen slapen baby's ook gewoon buiten, ook in de winter!!! Kei gezond!

Ik werk op een kinderdagverblijf en we hebben buiten bedjes. Kinderen slapen gewoon buiten nu, superr dik ingepakt. Het is heel gezond en ze hebben het echt niet koud!

Gewoon dik inpakken en dan kun je prima een uurtje wandelen hoor. Juist zo'n kleine baby ligt nog lekker warm in de wagenbak, die merkt niks van de kou!

Hoezo arm kind het is gezond weer. Als je je kind lekker warm aankleed en zorgt dat het uir de wind ligt is er niks aan de hand toch

Ik kan het me voorstellen dat je wanneer je voor het eerst moeder bent geworden soms onzeker bent en of meer vragen hebt.

Is het nodig om onaardig te reageren? Hoe voelde jij je als nieuwe moeder, wist je toen ook al alles? Geen twijfels pijntjes of zorgen? Is iedereen die zo reageert ook bevallen in de winter? Hahaha jeetje zeg..

Volgende keer pak ik de popcorn erbij voordat ik dit forum open

Hoop dat het gelukt is en je de verjaardag van je moeder extra gezellig heb gemaakt. Kan niet op toch, bezoekje van kleinkind en taart. Proost!

Terug
Bovenaan