baby van 5 weken uit logeren

Hoi,

Ik vind het zelf ook te vroeg.  5 weken is nog wel erg jong. Daarnaast zie ik ook de lol voor je  schoonouders niet in. Mijn zoontje is 's avonds en 's nachts helemaal kapot en dan hoef je echt niet met hem te knuffelen. hij slaapt dan alleen maar en  drinkt zijn voeding slapend.  

Ik wist overigens niet dat je van  een kindje van  5 weken al een watje kan maken.

Ik kan het wel voorstellen als je een huilbaby hebt  of een baby die meerdere malen per nacht komt, dat je zelf zo moe bent  en moet bijtanken om normaal te kunnen funtioneren.

Maar je moet het helemaal zelf weten.

succes
 
Lekker laten logeren zou ik zeggen!!!!!! Je moet je zelf (en je partner) immers ook niet vergeten en wat is nou heerlijker dan een nachtje door te kunnen slapen en bij te slapen?

Ik zou het wel weten!!!!!!!!!!!!!
 
Hey Dames

Bedankt voor jullie reacties maar ik wil toch even wat kwijt.

Op de eerste plaats gaat onze meid niet een hele week uit logeren 1 nacht vind ik al genoeg voor een baby van 5 weken.

Ik heb haar dus ook een nachtje naar oma gedaan en ik was heel erg blij dat ik haar smorgens weer kon gaan halen.
Mijn moeder zei dat ze de hele nacht goed had geslapen en om 5 uur wakker was geworden om te eten dus vond ik dat het beter gign dan in haar eigen bed want daar duurde het heel lang voordat ze eindelijk sliep en dan werd ze ook nog steeds wakker.

Ik heb er geen spijt van dat ze is gaan logeren maar ik kan niet zeggen dat ik zelf heb bij kunnen tanken want ik miste haar wel heel erg .

Ik denk nu ook niet dat je een baby te kort doet als ze zo vroeg al gaan logeren maar dat moet iedereen voor zich weten.

Voor degene die 5 weken echt te vroeg vinden hoop ik niet dat jullie mij nu zien als een slechte moeder die haar kind al zo vroeg ergens anders laat slapen.

Gr Desiree
 
Hey Desiree. Ik ben een van degene die het zelf niet zou doen maar ik zou nooit denken dat iemand anders een 'slechte" moeder is omdat die het wel doen hoor!!! Ik ben blij dat het goed is gegaan, en dat je zelf weer wat hebt kunnen bijslapen..
Het is gewoon voor ieder anders, toch?
Gr. Anne-Marie
 
Als je baby op die leeftijd z'n natje, droogje en knuffel krijgt dan is het tevreden. En of mama, papa, opa of oma dat nu doet, dat maakt ze geen moer uit. Zo werkt het nu eenmaal met babies helaas, mama is écht nog niet zo onmisbaar als wij willen (of niet willen) zijn. Dat komt later pas.
Mijn dochter (heb nog een zoontje van 3) is nu drie maanden en ging vorige week voor het eerst naar het KDV, nou het was haar best! Ze schonk me wel een stralende lach toen ik haar weer op kwam halen, maar ja...dat doet ze tegen iedereen!  Toen mijn zoontje met 10 weken naar het KDV ging was het precies het zelfde.
Er zullen uitzonderingen zijn met babies natuurlijk.
 
Hoi Desire,

fijn dat het goed gegaan is. 1 nachtje is ook wel ok. Ik dacht idd dat ze een hele week ging. foutje sorry. Ik begrijp het missen helemaal. Maar misschien heb je zelf wel de nacht doorgeslapen? Heb je toch een beetje slaap ingehaald.

Lotte is inmiddels 18 maanden en ik mis haar nog steeds als ze een nachtje logeert. Maar vind het wel lekker een keertje te blijven liggen smorgens vroeg.

Heel veel plezier met je kindje!

groetjes
Desiree
 
Hey desiree,

Ik heb eerder nog niet gereageerd op jouw onderwerp, maar je bent echt geen slechte moeder omdat je je kleintje bij oma hebt laten slapen met 5 weken. Als jij toch dacht dat het ging? Dan is het toch goed? Dat blijkt ook wel weer. Je hebt gedacht dat jij en je kindje het wel aan konden en dat bleek ook zo te zijn! Prima!

Ik zou het ook graag een keer willen, onze zoon onderbrengen bij oma. Ik durf hem wel een nachtje bij mijn moeder te laten, maar dan willen mijn schoonouders ook. En dat durf ik nog niet. Dus gebeurt het niet, omdat ze anders steeds gaan vragen of zij ook mogen. Mijn schoonmoeder dacht laatst al dat onze zoon vaker bij mijn moeder sliep dan bij hun. Dat klopt ook wel: Wij gaan 1 keer per 3-4 weken naar mijn moeder, dan gelijk een hele of halve dag. En ja, dan moet hij ook slapen. Als mijn schoonouders nu eens een paar weken niet perse elk weekend moeten komen, dan kan dat ook bij hun, maar ja, dat snappen ze niet.

Ik vind het wel jammer, want ik had er erg naar uit gekeken een keer lekker door en uit te slapen en gezellig met z'n tweetjes de zondag te beginnen met mijn man. We wachten nu nog even.

Goed joh! Dat jij het wel aandurfde!

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan