baby van 9 maanden maar 100 gram aangekomen!

Mijn dochter was van 6 naar 9 maanden zelfs 20 gram afgevallen. Ze zat eerst ruim boven gemiddeld. En sinds de 9 maanden (nu is ze 15 maanden) zit ze op het gemiddelde lijntje. Maar zoals iedereen al zegt. Onze dochter begon toen te kruipen. Trok zich zelf op om langs de tafel te lopen etc. 
 
[quote quote=10351507]Ik geef het helaas vaak aan, maar elke keer zegt ze nee maar hij wilt kijk dan hij kijkt me helemaal aan ! dan denk ik ja maar kindjes doen dat met alles..[/quote]
Durf je duidelijk tegen haar te zeggen: het is mijn kind en zo wil ik het? Of kan je partner het gesprek met haar aangaan?
Ik heb een app waar ik zijn who curve volg alleen met 100gram staat die zo wat bijna stil?
Kun je een screenshot plaatsen inclusief geboortegewicht en laagste gewicht in de kraamtijd?
 
ik heb geen idee hoe ik dat hier moet toevoegen die screenshot. En ik heb het vaak persoonlijk gezegt, maar nog doet ze het achter mijn rug om. nu zegt mijn man er wel wat van
 
ze zeiden als hij goed blijft drinken en plassen dan moet je je geen zorgen maken.  groei en gewicht buigt iets af maar gezien de beweegelijkheid in motoriek geen zorgen erover.  indien het plassen en drinken minder is even langs komen. Hoeveel plasluiers moet die eigenlijk hebben per dag? 
 
Terug
Bovenaan