Baby van 9 maanden slaap nog niet door

Onze dochter is ook 9 maanden en werd tot voor kort ook zo vaak wakker 's nachts. Nadat we haar melk en pap in haar fles gaven net voor het slapengaan, bleef ze veel langer doorslapen en wordt ze nu nog maar 1x wakker (+-03:30 uur)
En ik merkte dat het ook werkt om haar net wat dikker aan te kleden, zodat ze het sowieso niet koud heeft in de nacht.
Hoop dat dit wellicht voor jullie (ook) helpt! Succes!

Accepteren dat het zo is. De jongste van mij is inmiddels 5 jaar en slaapt (meestal) nog niet door. Hij kruipt dan heel sneakie bij ons in bed zo dat we het niet merken en slaapt bij ons verder. Grootste probleem bij ons is dat mijn man en ik hierin lijnrecht tegen over elkaar staan, dit merkt hij en maakt hier gebruikt van (little basterd ??). Helaas krijgen we dit onvoldoende opgelost samen (meerdere oorzaken).

mijn advies hierin is het tijd te geven, en te accepteren dat de kleine het nu nog nodig heeft. 
mocht je wat willen proberen is het wel belangrijk om dit niet voor 1 of 2 nachten uit te proberen maar zeker minimaal 1 week om te kunnen zeggen of het werkt of niet.

suc6 (het kan altijd erger, na 7 jaar (das de oudste) gebroken nachten kan ik wel zeggen dat ik moe ben ??)

groet ivanka

Terug
Bovenaan